Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Motherbucker


Cerpin Taxt

Anbefalte innlegg

Hehe.. må nesten ta å fortelle historien da. Veeeldig off-topic, men det er jo din tråd så :-P

(Husk å switche til Georgi stemme når du leser ;-) )

Meg: Hvorfor tar du ikke inn Ibanez egentlig?

Georgi: IbanEZ er jo bare møkk! (ler)

Jai tok inn en IbanEZ gitar for en stond tilbake. Ja, det var en dyr gitahr. Det var en Joe Satriani modell. Så kom en gutt inn haer å skulle prøve, og han stod der og spilte og han brukte vibarm. Så plutselig hørte jai en lyd og så så ja bort på gutten, og han å så helt forskrekka ut, med hele vibsystemet i i hånda. Så IbanEZ er bare noe dritt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har sikkert hatt flere dårlige erfaringer..får jeg håpe. At dette bare var toppen av isberget.

Ellers så tror jeg han har en ganske snål oppfattelse på enkelte ting. Han sa bla. at Morley wahs er drittog at Line6 POD er dritt..hehe.. morsom fyr det der :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, du missforstår. Jeg vil bare ha 1 setting på den, alle coils samtidig, max output. Jeg kjøpte mikken fordi det er noe av det kraftigste du får uten å måtte gå over til aktiv, ikke pga alle mulighetene :) Men igjen, takk for svar. Fikk hjelp av en fyr på muse forumet nå. Tror alt skal ordne seg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har sikkert hatt flere dårlige erfaringer..får jeg håpe. At dette bare var toppen av isberget.

Ellers så tror jeg han har en ganske snål oppfattelse på enkelte ting. Han sa bla. at Morley wahs er drittog at Line6 POD er dritt..hehe.. morsom fyr det der :-P

mann, jeg likte heller ikke PODen. synes den låter digitalt som sure sokker. men han giorgi virker som en artig kar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sett meg lei av EMG 81 + Fuzz lyden. Maken til komprimert tull skal du lete lenge etter.  

Du hadde vel ikke forventet at en pickup med høy output i midhigh-området pluss en muggen fuzzboks skulle låte noe annet enn komprimert? En ting som EMG-pickupene er kjent for, er jo snarere det motsatte, god definisjon og "strengeseperasjon", hvis jeg kan bruke det uttrykket. Men jeg kan tenke meg til hva som skjer når man klasker en fuzzpedal inn der...du bruker den sikkert på overdrive-kanalen på ampen din også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har sikkert hatt flere dårlige erfaringer..får jeg håpe. At dette bare var toppen av isberget.

Ellers så tror jeg han har en ganske snål oppfattelse på enkelte ting. Han sa bla. at Morley wahs er drittog at Line6 POD er dritt..hehe.. morsom fyr det der :-P

mann, jeg likte heller ikke PODen. synes den låter digitalt som sure sokker. men han giorgi virker som en artig kar.

Men det morsomme er at han er en så utrolig stor fan av Marshal. En kamerat av meg skulle kjøpe forsterker der, men gav kjapt opp, for Giorgi nektet ham nesten å kjøpe noe annet enn Marshal.

"Marshaal er veldig bra forsterker asså. Funker til alt."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har sikkert hatt flere dårlige erfaringer..får jeg håpe. At dette bare var toppen av isberget.

Ellers så tror jeg han har en ganske snål oppfattelse på enkelte ting. Han sa bla. at Morley wahs er drittog at Line6 POD er dritt..hehe.. morsom fyr det der :-P

mann' date=' jeg likte heller ikke PODen. synes den låter digitalt som sure sokker. men han giorgi virker som en artig kar.[/quote']

Men det morsomme er at han er en så utrolig stor fan av Marshal. En kamerat av meg skulle kjøpe forsterker der, men gav kjapt opp, for Giorgi nektet ham nesten å kjøpe noe annet enn Marshal.

"Marshaal er veldig bra forsterker asså. Funker til alt."

Hva er det som er morsomt? Marshall lager fete forsterkere. For meg høres denne Georgi helt sjef ut, mannen vet helt tydelig hva han snakker om. I motsetning til enkelte andre, helt uten å nevne navn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har sikkert hatt flere dårlige erfaringer..får jeg håpe. At dette bare var toppen av isberget.

Ellers så tror jeg han har en ganske snål oppfattelse på enkelte ting. Han sa bla. at Morley wahs er drittog at Line6 POD er dritt..hehe.. morsom fyr det der :-P

mann' date=' jeg likte heller ikke PODen. synes den låter digitalt som sure sokker. men han giorgi virker som en artig kar.[/quote']

Men det morsomme er at han er en så utrolig stor fan av Marshal. En kamerat av meg skulle kjøpe forsterker der, men gav kjapt opp, for Giorgi nektet ham nesten å kjøpe noe annet enn Marshal.

"Marshaal er veldig bra forsterker asså. Funker til alt."

Hva er det som er morsomt? Marshall lager fete forsterkere. For meg høres denne Georgi helt sjef ut, mannen vet helt tydelig hva han snakker om. I motsetning til enkelte andre, helt uten å nevne navn.

Vel, Donna Lee mente vel egentlig at Georgi pusher på deg Marshall uansett om det er en TSL eller en liten MG. Han syntes en Marshal DFX 100W var det beste du fikk under 10 store :roll: Du får jo en Orange eller en god Fender for 9 hvis du leter litt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.