Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Fender classic player stratocaster 60's


Fender-Strat

Anbefalte innlegg

Tror nok dette er ein veldig grei gitar for både nybegynnere og viderekommne gitarister. Denne gitaren låter vel ganske så greit iforhold til pris, nå skal eg innrømme at eg ikkje har testet denne gitaren 100% ut, men igjennom ein rør-forsterker så tipper eg at du nesten uansett får ein god lyd ut (gitaren vil nok låte litt i sånn Stevie Ray Vaughan og Jimi Hendrix land, vil eg tippe, men det kjem litt an på forsterkeren du skal bruke). Lykke til videre!

Endret av Toften
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom du ser på bilde to i annonsen, tror jeg du finner grunnlag for å prute den litt ned.......

Fordi?

Jada, dette er en Mexico-Fender, men det er den desidert beste serien fra Fender Mexico, og til den prisen er det en knall gitar. Har en Classic Player 60's selv og er storfornøyd etter at jeg satte den opp og justerte den som jeg ville ha den. Solgte en eldre am.std til fordel for denne, og har ikke angret et sekund! Meget god hals, pickuper som får skryt av mange (til og med vintage-entusiaster...) og meget fin finish (min er sunburst).

Etter am.std'en ble solgt, var i utgangspunktet sikker på at det var en Highway 1 jeg skulle ha i stedet, men da jeg kom inn i butikken, "snakket" denne gitaren til meg, og etter en del testing og noe grov-justering hos forhandleren, var jeg ikke i tvil om at dette var den rette for meg der og da. Ingen av Highway-gitarene kom i nærheten. Kommer kanskje til å kjøpe en CS-Strat en vakker dag, men kommer nok ikke til å kvitte meg med denne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi?

Jada, dette er en Mexico-Fender, men det er den desidert beste serien fra Fender Mexico, og til den prisen er det en knall gitar. Har en Classic Player 60's selv og er storfornøyd etter at jeg satte den opp og justerte den som jeg ville ha den. Solgte en eldre am.std til fordel for denne, og har ikke angret et sekund! Meget god hals, pickuper som får skryt av mange (til og med vintage-entusiaster...) og meget fin finish (min er sunburst).

Etter am.std'en ble solgt, var i utgangspunktet sikker på at det var en Highway 1 jeg skulle ha i stedet, men da jeg kom inn i butikken, "snakket" denne gitaren til meg, og etter en del testing og noe grov-justering hos forhandleren, var jeg ikke i tvil om at dette var den rette for meg der og da. Ingen av Highway-gitarene kom i nærheten. Kommer kanskje til å kjøpe en CS-Strat en vakker dag, men kommer nok ikke til å kvitte meg med denne.

tror han sikter til hakkene, ser ut som den er hakka opp om du ser litt nøye. kan være blitsen, dog.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe

Sikter til prislappen på selve gitaren............ (Kontra prisen som står oppgitt i annonsen)

Gitaren ser helt smashing ut. Hvit Strat med perlemor plekterbrett er noe av det penere jeg ser (av gitarer.....)

Endret av jaymz
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe

Sikter til prislappen på selve gitaren............ (Kontra prisen som stÃ¥r oppgitt i annonsen)

Gitaren ser helt smashing ut. Hvit Strat med perlemor plekterbrett er noe av det penere jeg ser (av gitarer.....)

Ahhh, der sier du noe ja ;) (Utrolig at selger ikke har sett det... :blink: )For the record, så er vel finishen Sonic Blue....

Endret av Audun
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi?

Jada, dette er en Mexico-Fender, men det er den desidert beste serien fra Fender Mexico, og til den prisen er det en knall gitar. Har en Classic Player 60's selv og er storfornøyd etter at jeg satte den opp og justerte den som jeg ville ha den. Solgte en eldre am.std til fordel for denne, og har ikke angret et sekund! Meget god hals, pickuper som får skryt av mange (til og med vintage-entusiaster...) og meget fin finish (min er sunburst).

Etter am.std'en ble solgt, var i utgangspunktet sikker på at det var en Highway 1 jeg skulle ha i stedet, men da jeg kom inn i butikken, "snakket" denne gitaren til meg, og etter en del testing og noe grov-justering hos forhandleren, var jeg ikke i tvil om at dette var den rette for meg der og da. Ingen av Highway-gitarene kom i nærheten. Kommer kanskje til å kjøpe en CS-Strat en vakker dag, men kommer nok ikke til å kvitte meg med denne.

Halsen på denne gitaren, er det C, U, V, og hva slags frets hvis du gidder å svare Audun?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på hvordan den holder seg mot en G&L Tribute Legacy f.eks. ??

G&L som nesten er mer Fender en Fender selv :P Var det ikke noe som Leo starta etter å ha solgt Fender i '65 til CBS. Så var han vel å rota med EBMM før han startet G&L. Det er vel noen av de fremste Fenderne, og Tribute er vel billigserien til G&L. Virker som de har en langt bedre trem f.eks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har full tro på at dette er mye gitar for pengene! :)

Kjøpte selv en 50`s Strat for ikke lenge siden - http://forum.gitarnorge.no/Helgens-impulsk...827#entry300827

Det eneste jeg har å sette fingern på er at den ikke holder stemminga spesielt bra. Noe som sikkert kan fikses ved å sette på andre tuners :)

Sørg for å få testet gitaren før du kjøper :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Siste aktive tråder

    • Dette ble omsider greit, bestefars gamle (1958?) Höfner 455/S. Fikk lima halsen i vinter, har fått på ei midlertidig bridge, og den er rett i halsen og lettspilt. 010 Flatwoundstrenger. Venter nå på en 1956-modell floating pickup fra de britiske øyer, en 1505 GR med volumkontroll som spikres fast i gripebrettet. Plekterbrettet er også britisk og kosta sitt, men ble pent. Prøver å få tak på en bridge som ser ut som den originale, men det er lengre mellom de. Denne bridgen var dog lett å intonere, da det er bånd-biter som sitter i smale spor, og de kan tas løs og flyttes.
    • Hei, Jeg har ett Line 6 Relay G50 system men har klart å miste senderen. Line 6 TBP12 Noen som har en de vil kvitte seg med?
    • Men blir det ikke moms, toll, osv på dette da?
    • Sjekk https://www.stringsandbeyond.com/  Pass på frakten, før du avgjør om det lønner seg. De har iblant kampanjer på fri frakt world wide, som er verdt å få med seg. Da har jeg pleid å bestille 20-30 sett med forskjellige merker til gitarene mine.  For ordens skyld, jeg kjøper det meste lokalt hvis jeg kan - men akkurat strenger er betydelige summer å spare på når man har en gitar eller to "for mye".
    • Hvor kjøper folk Elixir gitarstrenger i disse dager? 
  • http://www.BILDELERstore.co.no

  • Støtt driften av GitarNorge


  • Https://Www.AutoDELER.co.NO
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.