Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Gitarkabinett


Anbefalte innlegg

Heisann! Tenker på Ã¥ kjøpe et gitarkabinett, enten 2x12 eller 4x12. Har sett pÃ¥ f. eks. Mesa, Bogner og Genz Benz (G-Flex). Sistnevnte har visst fÃ¥tt veldig mye god kritikk, har dere noen erfaring med det? Jeg har forøvrig en Mesa Boogie Mark IV og en Musicman Petrucci JP-6 (tenker kanskje Ã¥ kjøpe en Dual Rectifier). Tror dere forstÃ¥r hvilken lyd jeg er pÃ¥ jakt etter :blush: .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann! Tenker på Ã¥ kjøpe et gitarkabinett, enten 2x12 eller 4x12. Har sett pÃ¥ f. eks. Mesa, Bogner og Genz Benz (G-Flex). Sistnevnte har visst fÃ¥tt veldig mye god kritikk, har dere noen erfaring med det? Jeg har forøvrig en Mesa Boogie Mark IV og en Musicman Petrucci JP-6 (tenker kanskje Ã¥ kjøpe en Dual Rectifier). Tror dere forstÃ¥r hvilken lyd jeg er pÃ¥ jakt etter :blush: .

2x12: Orange

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg vet at bogner og mesa-kabinett er veldig gode, og kommer sannsynligvis til å kjøpe et av dem viss de kommer på bruktmarkedet. Ingen som har prøvd et G-Flex? Hørt folk si at det er like bra/bedre enn et Mesa-kab. Og hva med Elmwood?

Endret av MaGeKniP
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok. Tror jeg har bestemt meg for at jeg vil ha et 4x12. Er det Mesa, Bogner eller Orange det står mellom da? Hvilke kvaliteter har disse, sammenlignet med hverandre?

Det er et Mesakabinett i kjøp salg forumet.

Her er forøvrig prisene på Mesakbinetter nytt så får du vurdere bruktprisen selv.

http://www.gemusikk.no/shop/default.asp?pa...=1717&pno=4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg vet at bogner og mesa-kabinett er veldig gode, og kommer sannsynligvis til å kjøpe et av dem viss de kommer på bruktmarkedet. Ingen som har prøvd et G-Flex? Hørt folk si at det er like bra/bedre enn et Mesa-kab. Og hva med Elmwood?

Har også hørt veldig mye bra om G-Flex. Når jeg en gang får råd til å oppgradere skal jeg enten ha G-Flex eller custom bygd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.