Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Hva er digge gitar/poplåter?


Gillosepoy

Anbefalte innlegg

  • Svar 49
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Magnet Magnet Magnet Magnet Magnet Magnet Magnet Magnet Magnet Magnet Magnet Magnet Magnet Magnet Magnet Magnet Magnet Magnet Magnet Magnet Magnet Magnet Magnet Magnet Magnet Magnet Magnet

Må bare spørre, hva er så bra med Magnet... Det er jo sinnsykt kjedelig... Men smak og behag....

Måtte bare spørre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir ofte kalt en pingle fordi jeg ikke liker ordentlig heavy-metal (liker en del metal, men ikke så altfor mye, men er noen band jeg hører en del på), men mer punk 'n' pop, eller pop-rock....

Det er veldig mange punk band som har en del pop elementer i seg, jeg nevner band som Rancid (det nye av Rancid), Green Day (her er det også det nyeste, eller det har vært i ganske mange år), Blink 182 (det nyeste, etter 2000) og sikkert noen andre som jeg ikke kommer på...

De fleste vil nok ikke kalle noen av disse "ekte" punk band, men jeg liker musikken, og bryr meg ikke om det er ekte punk eller ikke, kall det hva du vil, og energisk pop rock beskriver det kanskje på en bra måte.

Det er en del pop jeg liker, med akustisk gitar gjerne, hør på en del av Green Days nye låter (fra Warning (2000) f. eks.), der er en del pop-rock.

Kommer ikke på noen flere pop band, men hører en del på pop hvis det er på radio e.l., men ikke trance, og sånn pop som ligner på Britney osv...

Justin Timberlake er faktisk ikke så ille til å være "fjortispop", han bruker ekte instrumenter, spiller gitar og piano selv, og har en del bra låter.

Nå skal det sies at jeg ikke er fan, men har hørt en del av låtene på TV/radio, og det er bedre enn mange andre popstjerner, som bare bruker playback osv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.