Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Hva er digge gitar/poplåter?


Gillosepoy

Anbefalte innlegg

Justin Timberlake er faktisk ikke så ille til å være "fjortispop"' date=' han bruker ekte instrumenter, spiller gitar og piano selv, og har en del bra låter.

Nå skal det sies at jeg ikke er fan, men har hørt en del av låtene på TV/radio, og det er bedre enn mange andre popstjerner, som bare bruker playback osv...[/quote']

Hear Hear! Er Justin fan jeg da, så det kan ha noe med saken å gjøre. Poenget er at han har bra låter, spiller instrumentene selv, samt har et knakende godt band med seg live (20 stykk på scenen, ingen av de er dansere). Vet det er vanskelig for mange av dere å inrømme at dere syntes det er ok, men dropp "metall er for menn, menn er for metall" greiene, please.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 49
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gjest Emperoar

Timberlake kan dø.

Forøvrig så har Aqua et par knallsterkelåter. Elsker måten de bruker synthene på, perfekt samplling, alt låter rett og slett knall! Lene er også veldig flink til å synge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Emperoar
Forøvrig så har Aqua et par knallsterkelåter. Elsker måten de bruker synthene på' date=' perfekt samplling' date=' alt låter rett og slett knall! Lene er også veldig flink til å synge.[/quote'']

Helt enig, Aqua er veldig undervurdert. Låta "Aquarius" er jo nydelig, den viser at Lene faktisk har en bra stemme.

De har også laget musikkvideoer som treffer en rett i hjertet. "Barbie Girl" ble for meg meg bare en komers fadese. Digger alt annet de har laget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg synes at Britney Spears har noen vel produserte låter, Toxic er jo en tøff låt, kanskje ikke den beste. Jeg mener også at Jan Werner også hjar sine lys punkt, fesk Air på den nye plata er ganske flott, beach boys er jo også flott musikk! Good Vibrations osv :mrgreen: det finnes mye bra pop.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.