Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Bedre plekter enn Dunlop jazz 3?


Tordenskrald

Anbefalte innlegg

  • Svar 44
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ja da brukt røde og sorte, nå er det en kartong med røde som går tom, men da jeg blir svett med solo spill så kan jeg glippe den litt på skrått, Og da skulle jeg ha ønsket dem hadde mer grip, som ESP lager med sandpapir eller klister aktig som Ibanez steve vai sin. Men dem er litt for store for min smak etter alle år med dunlop...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja da brukt røde og sorte, nå er det en kartong med røde som går tom, men da jeg blir svett med solo spill så kan jeg glippe den litt på skrått, Og da skulle jeg ha ønsket dem hadde mer grip, som ESP lager med sandpapir eller klister aktig som Ibanez steve vai sin. Men dem er litt for store for min smak etter alle år med dunlop...

Et klassisk triks er a kutte et kryss i plekteret, da faer du bedre grip skal du se!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men disse tortex er ikke de litt større enn jazz 3 i størrelse?

De black gold er samme størrelse. Var de jeg tenkte på som "de sorte", men det finnes sorte som er lik de røde også - noe jeg hadde glemt. :) Jeg bruker den typen, ikke alle butikker som har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok, tenkte å bare kjøpe på ebay som vanlig en eske, så de gold er like i størrelsen diameter som jazz 3?

de større tortex da må eg slipe dem spisse om eg skal bruke dem, eg sliter mye på overtoner:)

fant disse på ebay

http://cgi.ebay.com/8-EZ-Grip-Everly-BLUE-...93%3A2|294%3A50

de har utskjært stjerne, har prøvd dem, likte dem bedre enn tortex, hmm,,, må eg bli vant med større plekter az...

pappa fant ett gjennomsiktig dunlop plekter til meg da jeg var liten, spilte luft gitar til jeg hadde en gitar å spille med den på, så kan jo si jazz 3 plekteret er inngrodd i tommelen:P derfor blir det litt gærnt med annet plekter....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et bedre plekter enn Jazz III er Jazz III XL. Større og bedre Ã¥ holde i, men likevel samme tupp. Den vanlige jazz III er jo hÃ¥løst liten,

Jeg er enig der. Har brukt det lille Jazz III plekteret i flere år nå, men har etterhvert konvertert til XL-versjonen.

De er minst like gode å spille med, de har samme tupp - og du glepper dem ikke så lett :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.