Gå til innhold
Tommy

Metalpete

Anbefalte innlegg

Kjøpte en HAO Rustdriver av ham. Handelen gikk flott! :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøpte en wah av han. Betalte på forskudd, og wahen kom trygt fram (god innpakning og det hele). Kunne ikke gått bedre!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøpte 10 cd`er av ham, ingen problem. Har bare begynt Ã¥ høre pÃ¥ den første og virker 100%, regner med resten ogsÃ¥ er sÃ¥nn :)

Noen av plate coverene var litt ødelagt men det ser ut som er posten sin skyld, pakken var litt herpa. Cover er jo ingen problem å få nye heller så.

Fikk til og med noen ekstra "compilation" plater ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Kjøpte 10 cd`er av ham, ingen problem. Har bare begynt Ã¥ høre pÃ¥ den første og virker 100%, regner med resten ogsÃ¥ er sÃ¥nn :)

Noen av plate coverene var litt ødelagt men det ser ut som er posten sin skyld, pakken var litt herpa. Cover er jo ingen problem å få nye heller så.

Fikk til og med noen ekstra "compilation" plater ;)

Huff kjedelig hvis posten har ødelagt noe, men som jeg skrev i annonsen var enkelte av covrene ( plasten) "så der". Men til alle som har kjøpt skiver av meg; Hvis noen skiver ikke skulle virke som de burde er det bare å si ifra så betaler jeg tilbake for de som er defekte.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøpte et par cd-er og en Metallica-boks. Veldig godt pakket inn.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøpte en gitarstativkoffert av metalpete, så pent behandlet ut og jeg ser frem til mye glede av nye racket :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøpte en rackbag av han. Knirkefri handel :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Handlet nettopp et 212 kab hos ham. Han unnlot å si at det var fullstendig strøkent! Til denne prisen lurte jeg også på om det i det hele tatt var elementer i kab´et. Fabelaktig handel, og pakket etter alle kunstens regler. Anbefales+++

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.