Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Gitaranbefalinger!


F.V.Zappa

Anbefalte innlegg

Hallo! som kanskje noen av dere har snappet opp, er jeg på utkikk etter en ny gitar. Den skal kjøpes ny i butikk, brukt får vente til senere.

Jeg vil ha en gitar med Floyd Rose, minst en humbucker, 24 bånd, og gjerne større bånd, Jumbo eller noe i den dur. Om den er pen, gjør selvfølgelig ikke noe! gitaren skal brukes til rock og utover, men bør helst ha en OK clean-lyd også.

Så har dere anbefalinger til gitarer som matcher de kriteriene, kjør på!

Tenkte en pris på under 5000 kroner.

Endret av F.V.Zappa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skal du ha ny i butikk? Du får mye mer gitar brukt for 5000 enn du får ny i butikk.

Jeg hadde tatt en titt her: http://forum.gitarnorge.no/selges-Ibanez-R...0-E-t19444.html

og her kanskje: http://forum.gitarnorge.no/SelgesIbanez-og...107#entry290107

Men en Ibanez RG burde jo generelt matche kriteriene.

Endret av Metalbrain
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skal du ha ny i butikk? Du får mye mer gitar brukt for 5000 enn du får ny i butikk.

det er jeg helt og holdent klar over. Men det som er, er at jeg liker å ha en butikk i nærheten, som jeg til en viss grad kan gi litt støtte... Det vil slå positivt tilbake på meg, med tanke på prøving o.l.

Om noen har en virkelig god ide, som ligger på dette brukt, må jeg ha muligheten til å prøve den godt først.... Ihvertfall.

Men la oss i hovedsak fokusere på nye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som er så genialt med Ã¥ kjøpe brukt, er du ikke fornøyd kan du selge den videre for samme pris :)

I know. Problemet er om det skjer noe i posten (kremt) og om jeg får vare med en error eller to... Fint hvis selger i så fall er i nærheten av notodden ett sted.

Og som sagt, jeg liker å støtte det lokale til en viss grad.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

for 5k får du vell en grei Ibanez eller LTD.

Jeg ville personlig ikke kjøpt en superstrat m/FR ny i den prisklassen, dette fordi de allere, allere fleste tremoloene i dag som kommer på slike gitarer er crappye kopier, og har veldig middelmådige pickups.

Men om jeg absolutt skulle kjøpt noe, sjekk ut Ibanez ,LTD og Schecter(forsåvidt Jackson og).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.