Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Ukjente Gitarmerker?


Gnome

Anbefalte innlegg

Hei!

Som mange vet, fikk jeg ny gitar rett før jul, en veldig digg gitar. Problemet er nå at Guitar Workshop sin kundeservice har blitt enda verre enn det den var i høst, så jeg sa rett ut av hvis han ikke skaffet med de manglende delene (skikkelig sadel, låsemekanikk og bakplate) så fikk han ha det så godt, ta gitaren og gi tilbake penga mine, med frist til førstkommende fredag. Har ikke hørt noe på en uke nå, så jeg planlegger nytt gitarkjøp alerede...

Så, jeg lurte på om noen viste om noen litt ukjente gitarmerker ala Demeter og Blade for å nevne noen. Som har veldig gode gitarer, uten å være spes kjente,, det er ofte dew gitarene som er kule å eie :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

The Euphor:

Vigier er jo et dyrt merke og kvalitetsmessig ville jeg faktisk satt det på lik linje med Tom Anderson gitarer(hvis ikke over..)... og merket er ikke ukjent i det hele tatt... Skulle gjerne kjøpt en vigier selv hvis jeg fant en importør.... men får ta seg en tur til frankrike når en får råd...

btw Ran Thal bruker jo Vigier... han har jo en morsom custom gitar..

http://www.bumblefoot.com/acloserlook/equi...nt/guitar08.htm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.