Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Forventninger til musikkåret 2009?


Toften

Anbefalte innlegg

Kva forventningar har du til musikkåret 2009? Trur du det blir bra eller dårleg? Er det noko du gleder deg heilt vilt til? Sjølv har eg faktisk ganske store forventningar til dette året, då både BigBang og Grand Cafe kommer med ny plate, og eg trur det ikkje er umulegt at The Grand kanskje kjem med ei ny plate. Kva gleder du deg til?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 49
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ser fram til den nye Skambankt-plata og så har jeg et håp om at Dr. Dre - Detox endelig kommer.

Ellers så slipper The Low Frequency In Stereo ny plate på mandag. Jeg fikk plata for en måned siden og vil bare si at dette kommer til å bli et av årets høydepunkter.

Ser også fram til en bra festivalsommer. Skal iallefall på Roskilde og Øya.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av album så ser jeg ganske mye frem til Lamb of Gods nye, Wrath. Prøver å ikke ha de helt store forhåpningene, men hvis det bare blir omtrent like bra som Ashes of the Wake og Sacrament blir jeg fornøyd. Sirenia skal vel også komme med et nytt album hvis ikke jeg husker helt feil, ikke at jeg har likt utviklinga dems på de siste albumene, men nytt materiale er alltid spennende.

Kan jo ikke annet enn å glede seg til Metallica skal spille i spektrum også. Med Lamb of God og Mastodon som oppvarmere tror jeg den kvelden blir fantastisk. :)

Slayer har kanskje også noe på vei?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.