Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Forventninger til musikkåret 2009?


Toften

Anbefalte innlegg

Green Day skal vistnok komme med plate i år. Det blir kult. Ellers blir det også bra med ny Billy Talent-plate som noen nevnte tidligere :)

Håper også at The Killers tar turen over dammen i år etter plateslippet i november. Det hadde vært helmaks :)

Av sikre konserter blir det hvertfall Infinity på Støperiet i Tønsberg i mars :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 49
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Green Day skal vistnok komme med plate i år. Det blir kult. Ellers blir det også bra med ny Billy Talent-plate som noen nevnte tidligere :)

Håper også at The Killers tar turen over dammen i år etter plateslippet i november. Det hadde vært helmaks :)

Av sikre konserter blir det hvertfall Infinity på Støperiet i Tønsberg i mars :D

Hillary Duff kommer også med plate snart, hvis du er interessert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mastodont blir vel kanskje kult. Føler at det ikke er så farlig, er få nåtidsband som imponerer meg uansett...

gleder meg som en unge til det albummet. skal visst være litt nærmere klassisk råkk. postere på mastoforumet som har hørt det sier at det er helt vilt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 januar kommer Springsteen med nytt album. Det fikk terning kast 3 i VG her om dagen, men jeg håper allikevel på det beste. Forrige plata hans (2007) var veldig bra, men noe sier meg at denne er mindre gjennomført desverre.

U2 kommer og med ei plate i Mars. De sier selv at det er noe av den beste musikken de har laget, noe som gleder meg å høre.

Ellers har jeg ikke hørt om så mange andre band som tenker på plate. Jeg håper på en Greenday plate snart. Hadde vært tøft å se om de klarer å opprettholde det de klarte på forrige album.

Jeg har som sagt hørt lite om andre band som skal komme med plater. Men jeg håper at det ikke blir så veldig lenge før Fall Out BOy, eller Kings Of Leon kommer med noe. Selv om det ikke akkurat er så veldig lenge siden de ga ut ei plate.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.