Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

ESP horizon


tomsti

Anbefalte innlegg

hei. Har sett på en ESP Horizon-II NT, men har skjønt det sånn at den gitaren er umulig å få tak i Norge. Har sett på Musikkinstrumenter.no. men det er det eneste stedet jeg har sett den er på. Veit folk om andre steder man kan få tak i en ESP Horizon-II NT? :blush:

Kan hende jeg som er blind men

Endret av tomsti
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei. Har sett på en ESP Horizon-II NT, men har skjønt det sånn at den gitaren er umulig å få tak i Norge. Har sett på Musikkinstrumenter.no. men det er det eneste stedet jeg har sett den er på. Veit folk om andre steder man kan få tak i en ESP Horizon-II NT? :blush:

Kan hende jeg som er blind men

Ser jo disse overalt! Begge Imerslundene i Oslo har hvertfall én hver. Selges stadig vekk på finn også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ebay er jo et alternativ selv med den høye dollarkursen.

Ellers er det jo såklart mye ESP å få fra Japan, har sett de billig brukt på div

Japanske sider, hvis du ikke må ha ny.

Skal sies at Japanere som regel tar veldig godt vare på ting så du risikerer å få

ting brukt derfra som ser mye bedre ut en noe som har hengt i ei sjappe i Norge.

Kjøpte engang en Korg Triton som ble beskrevet som "Rough condition" eller noe lign.

Fant ikke ei ripe på den, typisk :lol:

Å bestille fra Japan er en drøm, kjempeservice fra Ishibashi, Ikebe gakki o.l

Går altid mye raskere å få gitarer fra Japan enn USA.

EMS som er mye brukt der er lynraske og leverer rett på døra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.