Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Hva er den mest sprø effektpedalen du kan tenke deg?


Anbefalte innlegg

  • Svar 48
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg hadde ringmod i en effektgreie jeg hadde for en evighet siden siden, morsomt å leke med :P Ellers er jo reverse-delay også ganske sykt, spesiellt hvis du speeder opp hastigheten på repeatene, doppler-effekt kan faktisk låte litt kult også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm... Vanskelig spørsmål.

Kommer litt ann på hva du legger i ordet "sprø".

Særeste effekt? Mest ekstreme effekt?

Har eid en del. 2 Z.Vex, Whammy, utallige delayer og mye annet rart, men min stemme går til Effector 13 Truly Beautiful Disaster.

Sprø fuzzpedal som også har en innebygget feedbackloop, som styres av en lys-sensor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm... Vanskelig spørsmål.

Kommer litt ann på hva du legger i ordet "sprø".

Særeste effekt? Mest ekstreme effekt?

Har eid en del. 2 Z.Vex, Whammy, utallige delayer og mye annet rart, men min stemme går til Effector 13 Truly Beautiful Disaster.

Sprø fuzzpedal som også har en innebygget feedbackloop, som styres av en lys-sensor.

Enig i den der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv er jeg etter hvert blitt veldig fan av z.vex pedalene må jeg si. Hvordan går det ann å ikke like en pedal der du kan slenge gitaren i baken og spille en thereminsolo på plata over distortionpedalen din:P

Nei, men uansett synes jeg det er mye kule lyder å hente i fuzzpedalene hans samt at hans lofi loop junky ser utrolig kul ut. Oktavpedaler har jeg også alltid hatt utrolig sansen for. både oppover og nedoveroktavere..

Step filthere har jeg egentlig aldri hatt så sansen for så owah'en skjønner jeg deg godt.

Hvilke to z.vex pedaler har du eid Ataxia? Får man bare kjøpt de på godlyd.no eller kjenner du noen andre steder?

Noen andre som kjenner til noen morsomme pedaler? Er keen på å sjekke ut noe nytt og spennende. Både til å bruke på elgitar, synth, og i returntrack på laptopen min i ableton live:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.