Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Hva er den mest sprø effektpedalen du kan tenke deg?


Anbefalte innlegg

Truly Beautiful Disaster fra Devi Ever er vel den sykeste jeg har eid. Feedback-loop, fuzz, lyssensor, støy. Er vel den samme som Ataxia hadde og som Haarball har nå. LoL.

Ellers er Devi Evers Soda Meiser åsså gærn. Fuzz Factory og Whammy er de andre pedalene som er artige å leke med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 48
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg kunne godt tenkt meg en Zvex Ooh Wah II.. Er jo ikke helt sinnsyk den, men.. Jeg hadde nok ikke(burde nok ikke) bruke den i mer enn 30 sekunder i løpet av en gig. He, he.

Eg har ein Ooh Wah og sjølv om boksen er ganske sjuk er det fullt muleg å skru seg til kul lyd. Kan få fin autowah av han og også ein del kule syntha step sequencing greier. Men det kulaste er når ein skrur speeden på fullt, det blir ein skikkeleg kul sjøsjuk warble warble som ligg ein stad mellom kjapp wahwah, phaser på full speed og tremolo. Brukte det på noen soloar i gamlebandet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilke to z.vex pedaler har du eid Ataxia? Får man bare kjøpt de på godlyd.no eller kjenner du noen andre steder?

Noen andre som kjenner til noen morsomme pedaler? Er keen på å sjekke ut noe nytt og spennende. Både til å bruke på elgitar, synth, og i returntrack på laptopen min i ableton live:)

Jeg har eid Fuz Factory og Ooh Wah II.

Du bør sjekke ut Devi Ever/Effector 13, Death By Audio, Locomofon og selvsagt EHX.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zvex Wah probe får meg til å tenke på den gangen for sju år siden da jeg skulle på tre45 og kjøpe meg en Crybaby, men ekspeditøren prøvde febrilsk å få meg til å kjøpe zvex. Etter en del om og men gikk jeg inn i "prøverommet", men jeg fikk virkelig vondt i ankelen av å ikke ha noe å hvile foten på når jeg skulle kjøre litt funky wah-wah. Det ble Crybaby på meg, gitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.