Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Dean?


El_Aba

Anbefalte innlegg

  • Svar 35
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hehehe........ don't get me started hehe !!

Dean BabyZ ja ....... nei ..... har desverre ikke prøvd disse baby Dean gitarene, men alle jeg er i kontakt med skryter de opp i skyene !

ikke missforstå, men sammenlignet med gitarer i samme sjanger så vinner Dean gitarene !

En del av gutta i Dean Owners Club har dilla på disse Baby gitarene, samlingene bare vokser og vokser !

Går du derimot over på Standard ML, Z eller Caddy så får du selvfølgelig bedre gitarer (kvalitets messig), men det er smak og behag !

Grunnen til at jeg er aldeles Dean entusiast fra topp til bunn er at det ikke finnes maken til Gitarprodusent.

Customer support er helt i særklasse, bare å send mail til Dean Zelinski eller eieren Elliott Rubinson hvis det skulle være noe, og du har garantert en tilbakemelding innen 24 timer !!

og hvis det er noe uforutsett, ja da får du eventuelt deler tilsendt kostnadsfritt uansett hvor på kloden du måtte bo !!

Kjør på .... kjøp en Dean Baby Z .....

er det noe mer du/dere lurer på ang. Dean Guitars eller hva det måtte være så hyl ut ...... send en PM, den fanger jeg opp !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.