Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Styggeste gitarer!


Arne.

Anbefalte innlegg

  • Svar 754
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

http://www.electricguitarsource.com/images-BCRich/bich.jpg

Jaja, den er jo ikke så alt for ille..

Jeg går å spyr litt jeg..

Greit nok, formen er ikke akkurat den peneste, men selve finishen på gitaren var da ikke så altfor ille?

Sier ikke at jeg ville hadd en sånn gitar, men å poste den i ''Styggeste gitarer'' blir bare galt.

Fjernet

Endret av CastorFiber
Tviler på at homofile har en egen smak innen gitarer.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit nok, formen er ikke akkurat den peneste, men selve finishen på gitaren var da ikke så altfor ille?

Sier ikke at jeg ville hadd en sånn gitar, men å poste den i ''Styggeste gitarer'' blir bare galt.

Fjernet

Hvorfor blir det galt? Hvis jeg syntes at den er verdig til å bli nevnt blant verdens styggeste gitarer, har jeg vel rett til det?

:ninja: Tittelen forklarer vel egentlig det meste! Jeg vet at smaken er som baken, men allikevel - post bilde av det du syntes er noe av det styggeste som er blitt laget av gitarer! :)

Du er litt av en tullegutt! :)

Endret av TheReaper^^
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor blir det galt? Hvis jeg syntes at den er verdig til å bli nevnt blant verdens styggeste gitarer, har jeg vel rett til det?

Joda, det har nok det. Ville bare vise min uenighet, men kunne sikkert gjort det på en bedre måte. ^_^

Du er litt av en tullegutt! :)

Tar det som et kompliment!

Endret av TulleGutt
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.