Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Oops, I dit it again


Aphelion

Anbefalte innlegg

På hvilken måte?

Jeg bytta mitt Marshall 4x12 mot et Mesa 2x12 (skal kjøpe 4x12 etterhvert) og angrer ikke et sekund! Tightere low end, ikke noe fizz! Det låter bare rett og slett bedre :)

Men det er såklart min mening,

Gratulere med nyamp, tipper den låter meget bra :)

Sikler selv på Mesa Boogie Mark IV eller Stiletto

Endret av El Anders
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 96
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Cleanlyden i de der er fin, men jeg er ikke like begeistret over vrengen. Hva skal du bruke den til?

Tenker at den først og fremst blir hovedamp i metallbandet mitt. Dette er versjonen uten grafisk EQ, men jeg har en 6-bånds MXR som jeg kan kompensere med i loopen om det skulle bli nødvendig. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker at den først og fremst blir hovedamp i metallbandet mitt. Dette er versjonen uten grafisk EQ, men jeg har en 6-bånds MXR som jeg kan kompensere med i loopen om det skulle bli nødvendig. :)

Den gir ikke akkurat metallvreng synes jeg. Har du prøvd en?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den gir ikke akkurat metallvreng synes jeg. Har du prøvd en?

Da tror jeg kanskje Hetfield og Hammett er litt uenige med deg? ;) Lyden jeg kjører er uansett mer 80-talls harrymetal-lyd enn moderne såpeglatt kjedelig PowerPODball higain. Men nei, har ikke prøvd den. Regner uansett med at jeg kan selge den for ca. samme pris dersom den ikke skulle falle i smak.

Er du fornøgd med den? Reknar med du ikkje har fått testa den i livesamanheng enda?

Har ikke fått den ennå, så nei :)

Endret av Aphelion
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da tror jeg kanskje Hetfield og Hammett er litt uenige med deg? ;) Lyden jeg kjører er uansett mer 80-talls harrymetal-lyd enn moderne såpeglatt kjedelig PowerPODball higain. Men nei, har ikke prøvd den. Regner uansett med at jeg kan selge den for ca. samme pris dersom den ikke skulle falle i smak.

Har ikke fått den ennå, så nei :)

De brukte vel IIC+, den modda versjonen? Den har mye mer og annerledes gain enn standard IIC.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.