Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Oops, I dit it again


Aphelion

Anbefalte innlegg

Black album : " I know that around that period of time, James was using a Mesa/Boogie Mark 2c+ head into Marshall 4x12s for that main rythm sound, and Kirk had a rack which consisted of an ADA MP-1 and a CAE preamp, which he used in combination with an old Marshall plexi head for much of his soloing. Knowing Bob Rock, there were probably lots of 57s up close and 67s about a foot off the speaker."

På tidligere album så spilte de jo også på sine Mesa/Boogie's :) untatt kill og en til elns... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 96
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Du kommer til å trenge den EQ-en. Mark-ampene har veldig veldig mye mellomtone, og låter mest honky Santana uten EQ. Jeg hadde en Mk2c+ uten, og brukte en EQ i loopen (Behringer parametrisk, evt Boss GE-7) Da var det panser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kommer til å trenge den EQ-en. Mark-ampene har veldig veldig mye mellomtone, og låter mest honky Santana uten EQ. Jeg hadde en Mk2c+ uten, og brukte en EQ i loopen (Behringer parametrisk, evt Boss GE-7) Da var det panser.

I see. Da er det bare å prøve seg frem da :) Blir nok fett tror jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.