Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Oops, I dit it again


Aphelion

Anbefalte innlegg

  • Svar 96
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det kommer helt an på hvilke effekter og hva du vil oppnå med dem, rett og slett :)

ok, så det er litt "prøve seg fram sak" ? :P For jeg bruker den mxr til generelt å få det litt tightere, får det blir litt "humm" lyd hvis jeg skrur av.. :P får se om jeg får skaffet meg et lukket 2x12 kab senere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, en EQ i loopen/etter vreng former lyden mye mer enn den gjør når den er foran vreng. Men det finnes egne tråder om dette, les der :)

Det er fett som faen med en del mellomtone inn i gainstacket, og så heller dra ned 750hz etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er fett som faen med en del mellomtone inn i gainstacket, og så heller dra ned 750hz etterpå.

Det skal jeg huske på :D

11.12.08 10.27 REGISTRERT OMLASTINGSTERMINAL 2309 HAMAR

Samt at lønna kommer tidligere i desember (muligens i morra), så da blir det MULIGENS ny amp allerede til helga :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke kab hjemme, og ikke bil... For mye styr å fikse lyd og video. Kom på gig heller :D

haha for det er mye lettere for meg å reise dit på gig når jeg jobber 6 dager uka,, enn det er for deg å ta med en video-cam på bandøvinga? :P

jeg har ikke bil,, ekke ferdi med lappen engang, OG jeg har omtrent ikke fri :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.