Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Feteste slagverk!


FoxyFix

Anbefalte innlegg

Settet til Simon Phillips er fetere

haha! Hvis settet til Simon Philips er fettere enn Mike Portnoy`s sitt så er det noe galt... Fin ett bilde av settet til Simon som er FETTERE en Mike`s... Det tviler jeg på at du klarer...

det tviler ikke jeg på i det hele tatt, settet til mike er mer "uryddig" enn Simon sitt, jeg som trommis liker settet til simon best.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 54
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Tror du ville ha likt Mike sitt best om du hadde fått velge om å spille på et av dem på en konsert!

Selv om det ser mer uryddig ut, er det et konge oppsett! Når han spiller, er ting plassert slik at det er behagelig å nå, ikke slik at det ser bra ut!

Men ellers foretrekker jeg "purpur monster" fremfor "siamese monster" da! Blir for meget for meg med alle de trommene! ;) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei desverre der tar du nok feil. Jeg hadde nok ikke valgt hans sett i Dream Theater, men kanskje settet han bruker i TransAtlantic. Fortsatt så mener jeg at Simon sitt sett er bedre, det er ikke alltid stoooooort som teller, hvertfall ikke for meg. Lyden er alltid viktigst, og min mening er at lyden til Portnoy er sykt bra, men lyden til simon er best.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...
Settet til en kamerat av meg er ganske fett!

Bilde 1

Trommissen i bandet vårt har helt likt sett. Billig sett som ser nydelig ut, og låter konge!

Men det slår ikke det vi har på lokalet, hehe. Pearl Studio sett med 8 tammer, hehe. Skal se å få slengt ut no'n bilder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
et stilrent og enkelt DW må være det deiligste. Ikke noe overflødig som man putter på for at det skal se kult ut

Nå snakker vi jo om feteste slagværk da.. Holder ikke med et 4trommers-sett med crash, hi-hat og ride da vettu! Isåfall må lakken på slagverket være jævlig fet! (nakene damer hadde vært fett!) :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.