Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Innkjøpt av 73' Marshall Super Bass?


Anders_800

Anbefalte innlegg

For å si det sånn, det er mer enn nok vreng til mitt bruk. Det er nok kanskje mer riktig å kalle den Motorhead-vreng framfor AC/DC-vreng, for det er fullt mulig å få åttitalls-vreng på 8-9. Den andre switchen har som sagt ingen funksjon, men jeg regner ikke med at den ble plassert der for syns skyld. Noe må den en gang i tida ha gjort.

Å få denne tilbake til stock-versjon er vel et aldri så lite prosjekt, siden den mangler originaldeler som du sier. Uansett hadde det vært moro, men hvor vanlig er det her til lands med folk som kan dette?

Jeg skal prøve åpne den opp igjen i løpet av noen dager, og prøve å ta bildene i et annet rom med bedre lys. Gi meg beskjed om det er noe spesielt jeg skal fokusere på i bildene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 46
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

"Alle" modda marshallene sine på 80 tallet. Først trodde alle at ampen til EVH var modda så kom Ratt med Invasion of your privacy og så var helvete løs. Så kom Soldano med SLO100 toppen og så fikk marshallene være i fred. Det ser ut fra bildene at de har flytta tonekretsen opp til tone potmeterne og laget plass til den nye kretsen på kortet. Er for å være helt ærlig ikke særlig pent gjordt. De de har satt inn hadde fint fått plass uten å ende tonekretsen. Alle ampfolk har sin egen teori om alt så det er sikker en grunn for at det ble gjordt. Syntes det er rart hvis du ikke får mer enn Ac/DC vreng. RR ampen feks. har vreng så det holder. Kan hende det er noe som ikke er som det skal i den modda kretsen. Er ulmulig å se utifra bildene. Nå om dagen bygger de fleste sine gamle marshaller tilbake til stock. For å følge kretsen må jeg ha enten mye bedre bilder eller en kikk i ampen.

Hadde jeg vært deg hadde jeg gjordt det, og det er ikke så vanskelig å få satt den ampen tilbake til original.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.