Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Peavey 6505


Tyrant

Anbefalte innlegg

  • Svar 60
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Du er stokk dum. :)

:lol:

1 som sier den er overvurdert og flere hundre sier det er noe av det beste på markedet (ifølge diverse anmeldelser rundt omkring)

Og forresten, siden jeg var trådstarter her så kan jeg jo legge til at jeg kommer til å kjøpe meg en 6505+ utpå nyåret engang. :) Når kontoen sier jeg har råd :P

Endret av Tyrant
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er òg hundrevis som meiner at Marshall MG er bra. :P

Amon Amarth brukte jo 6505 på unholy alliance no nettopp. Kjente igjen min gamle gitarlyd der ja. Huff og huff. Det er ikkje ein dårleg amp, men det finst så mykje betre. Men til prisen er den jo fin, eller... Etter nyttår kostar den vel like mykje som ein Powerball eller noko.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er òg hundrevis som meiner at Marshall MG er bra. :P

Amon Amarth brukte jo 6505 på unholy alliance no nettopp. Kjente igjen min gamle gitarlyd der ja. Huff og huff. Det er ikkje ein dårleg amp, men det finst så mykje betre. Men til prisen er den jo fin, eller... Etter nyttår kostar den vel like mykje som ein Powerball eller noko.

Prisen får bli som den blir, har ikke funnet den i noen lokale gitarbutikker så blir like dyrt å kjøpe den nå hvis de må bestille den alikevell ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tjaa. Du bør få en grei pris selv om de bestiller. Tror ikke du skal betale noe ekstra.

En bra ting med ENGL, er at i det sste så er markedet full av disse. Jeg vet ikke hvorfor, men det virker som de fleste kvitter seg med både 6505 OG ENGL ampene sine. Ligger sikkert 3-4 ENGL Powerballer her på forumet til salgs nå + en ENGL Screamer combo.

Sjekk ut disse også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der jeg har hørt så havner prisene på samme pris de kommer til å ligge til neste år på 6505`en.

Rett før jeg leste posten din her Troll så var jeg faktisk innom Finn.no å sjekker ut et par ENGL Powerball topper, prisen var ikke så ille på de brukte, men skal mann kjøpe ny Powerball så må mann ut med en god del mer enn for en 6505 ser det ut som.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Japp. Powerballen koster en del mer. MEN.. Det finnes unntak.

http://www.gitaronline.net/index.php?modul...=2&statID=2

Dette må være norges billigste ENGL-leverandør. Det er han Deformed her på forumet som driver nettbutikken.

Jeg kjøpte min ENGL Fireball via han til veldig rimelig penge. 8990kr, som det står på siden. Og POwerballen koster 12 950kr hos han.

Du må betale litt for frakt. 200kr tror jeg. Ellers er han en hyggelig fyr å handle med.

Besteller du topp hos han, kan du bestille fotbrett med engang. Så får du det muligens billigere enn å kjøpe i butikk.

Vanligvis koster Powerballen rundt 16-18k i norske butikker.

Jeg syns du skal teste alt du kommer over. 6505 er jo en moster da, for all del. Men kan hende du liker noen av de andre også.

Dessuten er det ikke noe galt i å kjøpe brukt ;)

BTW, Viss du ser på Kjøp og salg forumet her, så finner du Poweballer.

Du kan garantert prute ned prisen til 8000kr. Muligens litt mindre?

Er veldig fornøyd med min ENGL Fireball foresten. 60watt passer meg fint til både hjemmebruk og band/live.

Endret av Troll
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for infoen, men etter min forgje post la jeg ut på en liten runde på diverse gitar forum for å lese litt hva folk hadde å si om Powerball/6505/6505+ og jeg har egentlig kommet frem til at 6505 vil være det som passer meg best. Kan hende jeg ender opp med 6505+ men vi får se. Uansett så får jeg si takk for hjelpen til alle som har svart her i tråden :)

Forresten så fant jeg et 6505 kabinett til kun 4000, så kan hende jeg sparer noen kroner ved å kjøpe det brukt :)

Endret av Tyrant
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.