Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Linux


Anbefalte innlegg

Linux er det desidert beste ooperativsystemet jeg noensinne har hatt på PC'en min (win2k, win98, win95 og redhat 7,1) problemet var at jeg ikke fant drivere for W-LAN antenna mi, så da hadde jeg ikke internet, som somjeg ikke klarer å leve uten. Det er stort sett det som er problemet med Linux, det er at det støtter så få programmer og så få hardware-komponenter, ellers er det et genialt operativsysten. Kjører Win2k nå, og merker heftige forskjeller, spes. i hvor stabilt systemet er

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er laget en del forskjellige program til linux som gjør at du kan kjøre windows program da.. Wine er en av dei trur eg.

Ja, bruker wine til Photoshop. Tror neppe det funker til for eks. cubase og slike store, avanserte windowsprogram.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stilig, kanskje jeg skulle prøve det ut, men tviler på at jeg gidder, akkurat nå fuker pc'en min slik som den skal/akseptabelt nivå, men vi får se utover våren, blir ny maskin til sommeren, og da blir denne pc'en server...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har jo wmware eller hva det heter... har jo ikke holdt på men linux på noen år nå... men ihvertfall kan du boote opp hele windows i en box men alle drivere etc... vil tro det funker... men vil jo ete litt på memory og cpu.... men har ikke vært borti noen multitrackere/sequencere for linux... men vil tro at det finnes...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rundt jul prøvde jeg å kjøre CoolEdit i vmware. Det funket, men maskinen hadde store problemer med å følge med. Lyden hakket og jeg klarte knapt å bevege musen på det værste.

Jeg får kjøre Dualboot med linux og windows xp :)

gibson_sg: Jeg har og prøvd fedora. Det er uvanlig dårlig, synes jeg. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.