Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Michael Angelo signatur gitar.


Sorloth

Anbefalte innlegg

Neei!! å tuller du! den er jo drit fet!:D

uff og æsj :P

nei.. totalt MAB overdrivelse sier jeg..

Viss du kjøper Mab signatur gitar, så får du håpe og be på att du kommer til å være trofast fan.

i mitt tilfelle hørte jeg litt på han i 2 - 3 månder før jeg nesten begynte å spy av ham.

den nye Dave Mustaine dean`n "angle of deth" er fetere IMO x)

og,, litt kjipt å f.eks kjøpe en signatur gitar, for så å skamme seg over den omtrent om man plutselig hater mannen med det navnet :P

Endret av xshorteyx
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke hør på hva folk sier om utseende. For utseende er en smakssak. Det er det DU som bestemmer om du liker eller ikke :)

Ikke hør på ham! Når jeg kjøper nytt utstyr spør jeg alltid hva folk på alle forumene jeg er på (selv de som ikke har noe med gitar å gjøre) om hva de synes om fargen. Kjøper den som får flest stemmer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha! vel det blir enten den eller KH 602. Syns nå finishen på MABen er kul jeg men men:)

Bare kjøp den, og når du er lei lakken på den kan du bytte den mot min kh-602.. :rolleyes:

(jeg har lakksprøyte)

Har ikke sett denne "live" men syntes den ser grom ut.. Men ofte er det nettop slike man går fort lei.. :unsure:

Mvh Søren

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uff og æsj :P

nei.. totalt MAB overdrivelse sier jeg..

Viss du kjøper Mab signatur gitar, så får du håpe og be på att du kommer til å være trofast fan.

i mitt tilfelle hørte jeg litt på han i 2 - 3 månder før jeg nesten begynte å spy av ham.

den nye Dave Mustaine dean`n "angle of deth" er fetere IMO x)

og,, litt kjipt å f.eks kjøpe en signatur gitar, for så å skamme seg over den omtrent om man plutselig hater mannen med det navnet :P

Det som er litt kjipt er at man ikke får kjøpt gitaren med det utseende uten at det er en signatur gitar. Jeg har både lyst på MAB signaturen og Dave Mustaine signaturen. Jeg driter i at det er deres signaturgitarer. Men jeg synes de er dritkule. Og da må man gjerne kjøpe en signatur gitar for å få det utseende man vil ha,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.