Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Ny Dean razorback!


foe

Anbefalte innlegg

men disse vinkelgitarene er ofte gode til å sitte å spille på, altså i litt klassisk stil..

Faktisk en av de gitarene som er enklest å sitte og spille med, spør du meg. Passelig høyde, så man slipper å bøye seg ned og ødelegge ryggen + at den sitter godt på beina.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har testet en Razorback Dime-O-Flame eller noe sånt vs ML Knight på stedet.

De låt faktisk begge to veldig bra. Selv om RB var litt behageligere å spille på og føltes litt "Dyrere" pga glatt finish og gripebrett, så var den ikke så særlig mye bedre enn ML Knight sånn lydmessig.

Ikke sånn helt tilfeldig de som er på hagstrøm i Bergen vel?

Prøvde de når jeg var der i forrige uke, i tillegg til mange andre. Personlig syns jeg at den PRS'en som er der var mye bedre.

Gratulerer med ny gitar btw :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratz:D Razorback er en jævla tøff gitar, synes den er god å spille på å:) Men siden dean gitarer av type ML/Razorback er så dyre synes jeg de kunne kostet på en skikkelig pickup i neck å en orginal floyd!:)

Takk;) Er orginal Floyd på alle usa modellene!

Har prøvd både vanlig ML, usa ML + vanlig, og usa Razorback, og forskjellene er Veldig store etter min mening.

For det første, så er de jo laget av forskjellige tre typer, selv om det står at alle modellene er laget av mahogny, så er de billigere versjonene laget av en annen type mahogny ("light weight" mahogny visstnok).

ting som pickup'er, floyd og frets er av høyere kvalitet.

Alle usa modellene er håndlaget og håndlakkert. +++

Er som natt og dag:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gratulerer! mener å ha hørt den finishen blitt kalt 'slimebolt'. forskjellen ligger i materialer og håndtverk ja. og glem ikke bindingen, som er rullet over båndene, utgjør en viss forskjell. har ekstremt på en USA Dean, tenker det blir enten ML eller Splittail.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gratulerer! mener å ha hørt den finishen blitt kalt 'slimebolt'. forskjellen ligger i materialer og håndtverk ja. og glem ikke bindingen, som er rullet over båndene, utgjør en viss forskjell. har ekstremt på en USA Dean, tenker det blir enten ML eller Splittail.

Takker:)

Slimebolt, stemmer det ja! Faktisk akkurat denne gitaren som ble hang på namm 06 eller 07 :P

Har veldig lyst på en Timecapsule også, men de er jo også så innihelvetes dyre! + at de har lik halsprofil som razorback'ene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har en SE hengendes på prøverommet. Jævlig bra de har lagt til i butikken nå. 3 store prøverom til gitar/bass og egne til studio ol.

SE'en var god den. Men litt for følsomme humbuckers på den. Og kontrollene på gitaren skiftet fort lyden bare man vridde noen mm på dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.