Web Analytics
Jump to content

Ny Dean razorback!

foe
 Share

Recommended Posts

Da har jeg endelig fått tatt bilder av min "nye" gitar! (Fikk den for 3mnd siden, men ting tar tid;)

Kjøpte den fra Beatstreet music i usa for $3900.

Dette er en Limited edition USA ML razorback, men har dog kun sett èn med denne finishen!

Her er noen skrytebilder;)

post-4563-1224518275_thumb.jpg

post-4563-1224518432_thumb.jpg

post-4563-1224518493_thumb.jpg

post-4563-1224518519_thumb.jpg

post-4563-1224518543_thumb.jpg

Kjøpte den fra Beatstreet music i usa for $3900.

Er det billig? :huh:

Liker ML-gitarene bedre enn Razorback i utseendet. Men spilte litt på en Razorback for litt siden, go den låt jævlig tight til Metal.

Grattis.

En ting.. Syns de kunne putta på en ordentlig humbucker i neck, da gitaren koster en del.. Den jeg prøvde hadde Dimebucker eller Bill Lawrence i bridge, Låt bra.

Og en Dean pickup i neck som låt litt ræv imo.

Er det billig? :huh:

Liker ML-gitarene bedre enn Razorback i utseendet. Men spilte litt på en Razorback for litt siden, go den låt jævlig tight til Metal.

Grattis.

En ting.. Syns de kunne putta på en ordentlig humbucker i neck, da gitaren koster en del.. Den jeg prøvde hadde Dimebucker eller Bill Lawrence i bridge, Låt bra.

Og en Dean pickup i neck som låt litt ræv imo.

Takktakk!

Vil si det er ganske billig ja,

veiledende pris på lignende gitar i norge (razorback rebel) er på ca.41000 kr

Denne har en Seymour Duncan Dimebucker i bridge, og DiMarzio i neck, Låter jævlig bra etter min mening :wub: Og USA modellene må for all del ikke forveksels med de mere "vanlige" importmodellene.

er det mulig å få en grundig test mot en av import modellene? de skal jo være meget bra de også ,s å da lurer jeg på hva denne har som er verdt 4 ganger prisen? eller bare dobble? ligger ofte på ca 1000USD de vel? gratulerer med ny gitar, spenstig kjøp om jeg må si så...

Jeg har testet en Razorback Dime-O-Flame eller noe sånt vs ML Knight på stedet.

De låt faktisk begge to veldig bra. Selv om RB var litt behageligere å spille på og føltes litt "Dyrere" pga glatt finish og gripebrett, så var den ikke så særlig mye bedre enn ML Knight sånn lydmessig. Men prisen var jo to ganger høyere på den.

Kvaliteten kan jo være bedre i tillegg til komfort.

men tingen var at Rb hadde Dime-pickup mens ML Knight hadde EMG's, not som utgjorde en liten forskjell i lyden. Men de låt bra begge.

Kan ikke tenke meg hvor bra denne USA-modellen burde vært. Må vell prøves en dag :P

Gratz:D Razorback er en jævla tøff gitar, synes den er god å spille på å:) Men siden dean gitarer av type ML/Razorback er så dyre synes jeg de kunne kostet på en skikkelig pickup i neck å en orginal floyd!:)

Gratz:D Razorback er en jævla tøff gitar, synes den er god å spille på å:) Men siden dean gitarer av type ML/Razorback er så dyre synes jeg de kunne kostet på en skikkelig pickup i neck å en orginal floyd!:)

Jo skrev han jo at dne har en Dimarzio i neck. Også har jeg hørt at noen FLoyd Rose-kopier faktisk kan være bedre enn originalen ;)

Dritstilig gitar!

Hadde det bare ikke vært for den jævla stygge headstocken Dean absolutt skal kline på gitarene sine..................

He-he.. Den Headstokken tar det litt tid å venne seg til. Første gang jeg så bilde av den lo jeg godt, men....

Nå sitter jeg her med en ukes gammel Razorback explosion, og kunne ikke tenkt meg annen headstock på denne..

Ser og føles helt riktig:-) Dessuten, kjekk å bruke til snøskuffe når vinter`n slår til..

Jeg skulle også gjerne ha sett en sammeligning mellom den dyre og den grise-dyre Razorback`n... Hva er egentlig forskjellen..? Åkke som, gratulere med ny gitar.. Den er kanongod å spille på...

Vet at smaken er som baken, men disse vinkelgitarene er ofte gode til å sitte å spille på, altså i litt klassisk stil..

Og helt enig i at dette er den ultimate Danseband gitaren.. :lol:

Mvh Søren

Edited by Neros