Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Megadeth til Norge neste år?


metalhead

Anbefalte innlegg

  • Svar 50
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Folk som deg får meg til å le ^_^ Er alltid morsomt med folk som er tøffe i trynet på nettet, men som hadde pissa på seg før de hadde turt å si det samme i virkeligheten!!

Hvorfor skulle jeg pissa på meg før jeg hadde sagt det til deg i virkeligheten? Hadde du slått meg ned eller noe?

Det hadde jo fått deg til å virke enda smartere.

Og utropstegn er kjempegøy!!!!!

:rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skulle jeg pissa på meg før jeg hadde sagt det til deg i virkeligheten? Hadde du slått meg ned eller noe?

Det hadde jo fått deg til å virke enda smartere.

Og utropstegn er kjempegøy!!!!!

:rolleyes:

Du virker ikke så smart du heller når du drar inn politikk i en diskusjon om Megadeth, kun fordi du ikke har noe saklig å komme med.

Endret av metalhead
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skulle jeg pissa på meg før jeg hadde sagt det til deg i virkeligheten? Hadde du slått meg ned eller noe?

Det hadde jo fått deg til å virke enda smartere.

Og utropstegn er kjempegøy!!!!!

:rolleyes:

Er du cobhc eller, for nivået ditt minner om den tidligere brukeren. Og ja, jeg liker utropstegn jeg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du virker ikke så smart du heller når du drar inn politikk i en diskusjon om Megadeth, kun fordi du ikke har noe saklig å komme med.

Du har selvfølgelig rett. Jeg hadde en dårlig dag og fikk det for meg å pisse off noen, jeg beklager.

Uansett syns jeg Dave Mustaine rett og slett er en kvalm fyr, liker ikke musikken hans, og når han går ut offentlig og sier hvor rævva Kirk Hammett og Metallica er, så syns jeg han bare er patetisk. Liker ikke Megadeth og frp, og jeg beklager at jeg gikk til angrep på metalpete :blush: Unnskyld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Thunder Fingers

1. Megadeth

2. Metallica (Jeg finner Metallica som et vanvittig kjipt band med kjipe riff og alt det der, Eneste er Load og Reload, når de hadde litt fylde til sangene)

De tøffeste Metallica sangene tidligere enn det? De har faktisk Dave Mustaine vært med å skrive :lol:

Sånn, nok om det! Jeg tror nok jeg hadde vurdert å dra på Megadeth om de kom ja.. Dave er en kanon type, Fantastiske sanger og egen vokal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Thunder Fingers

"Stones VS Beatles... ENKELT! Jeg velger The Who" :P

Det er rart med det (for ikke å fortsette diskusjonen), Men jeg var stor Metallica fan i noen år, og kort tid etter begynte jeg å høre på Megadeth, og Megadeth er det eneste av de 2 jeg faktisk fremdeles hører på, og tildels kaller meg en fan av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.