Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Fender, Fender, Fender


ibanez

Anbefalte innlegg

  • Svar 36
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Mente egentlig ikke "broken" i sammenheng med ødelagt, snarere at Fender'n trenger ikke å forbedres IMHO. Fender er Fender og Ibanez er Ibanez. Kjempemessige gitarer begge to men Fenderen har (for meg) mere affeksjons verdi. Ingen av de strekker til til alt synes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke være enige i alt heller vet du :). Men du har bedre greie på dette en meg, så jeg slutter med å si at jeg bøyer meg for overmakten nå :), men forbeholder meg retten til å bringe det opp igjen etter at jeg har anskaffet en JEM. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fender lager kvalitetsgitarer, det er det ingen tvil om. Likevel har det seg slik at med vår intelligens og kreativitet/fri vilje (dette kan diskuteres, vi er alle horer), så kommer også et begrep som blir litt dobbeltmoralisert her på forumet, nemlig preferanser. Ikke alle føler seg komfortable med alle gitarer, og dette må man bare respektere, og ikke trangsynt nok lage nye poster hvor dårlig gitarmerke x er bare fordi du er uenig med Fenders rykte som en av verdens beste gitarprodusenter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.