Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Fender, Fender, Fender


ibanez

Anbefalte innlegg

Kan noen svare meg på en ting:

Hva er så bra med fender? Jeg har prøvd flere fendergitarer og

klarer ikke å like fender! Halsene er for tykke! De er strygge! (Da tenker jeg ikke på John5 tele'n)...

Fender = Tidenes mest oppskrytte gitarmerke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 36
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Først av alt. En totalt unødvendig post! Å stille et slikt spørsmål med den åpenbare innstillingen om at Fender ikke er bra er bare å yppe til bråk. Men, siden saken har en saklig side, som de fleste saker, så skal det gå for denne gang. Enn så lenge...

Du har prøvd flere Fender gitarer, men ikke funnet en som er bra for DEG!

Tykke halser er en ren vanesak. Kjøp deg en med tykk hals og spill på den, så blir du vant med tykke halser.

Stygge? Beauty is in the eyes of the beholder. Hva gjør John 5 tele så mye penere enn de andre?

Oppskrytt? Kanskje, men ikke riktig så ille som du vil ha det til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halsene for tykke? Nei, hånda di er for liten... og du vet hva de sier om de med små hender? :D

Hvaalltid, det er bare smak og behag. Men Fender er jo egentlig et merke de fleste liker, trur du trenger å venne deg til det. Forresten: hvilke gitarer mener du er pene? For meg er Straten selve definisjonen på ordet "pen"....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fender tjukke halser???

hvor små hender har du?

Mine hender er ikke akkurat store, men fender sine halser syns jeg er helt ok. Noen litt feitere og andre litt tynnere...

En annen ting som er genialt med fender er at man kan bytte ut omtrent alt på den :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes heller det mest oppskrytte er Ibanez gitarer ..

De koster sikkert en 5er å lage..

De er pene though..

Fender er fett .. god lyd osv . Jeg eier ikke en , men en amerikansk sunburst strat hadde IKKE gjort meg noe . + at Soul Power straten til Tom Morello kanskje er en av de peneste gitarene som eksisterer ...NYDELIG gitar..

Nilsefix

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fender er mitt favorittmerke. Liker den stilrene formen, og halsene er perfekte for meg. Har prøvd Ibanez, Gibson og PRS, men holder meg likevel til Fender. Det eneste minuset for min del er at det er litt begrenset med bånd. Men klarte Hendrix seg med 21, klarer jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.