Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Myr - Sisyphean


Cerpin Taxt

Anbefalte innlegg

Litt for ensformig og for mye "gladmusikk-tempo" for min smak ihvertfall.. Desverre.

Haha, fantastisk. Låten er litt over to minutter lang.

Har kun fått hørt det med laptop-høytalere, men jeg syntes det låt fett(som vanlig :P )

Gleder meg til å høre det med vokal.

Tusen takk!

Oi, Synes det låt dritkult det der! :D

Glimrende. Noe spesielt du likte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ikke ut som trådstarteren takler negativ kritikk, nei..

Det at angen bare varer i 2 minutter burde gjør deg mer obs på at enkelte deler burde vært kortere.

Nå sier jeg ikke at du skal være enig eller noe. Men trodde tråden handlet om at andre skal gi tilbakemelding. Da skal man tåle litt kritikk..

Endret av Troll
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seriøst...nå ble jeg hekta :P sitter og hører på den HELE tida nå :P gleder meg til vokalen kommer på plass :D I mine ører lyder dette som en låt som virkelig kan bli populær (type: breakthrough låt. Men sånn som troll sa så ble den en bitten bitte bitte liten smule ensformig, MEN med vokal så tror (vil nesten si "vet" i stedet for "tror" her) jeg det blir gromt og det blir ikke et problem i det hele tatt. Det er jo alltid sånn i mine ører at hvis du fjerner vokal så fjerner du et stoooort variasjonsmoment, hvertfall for min egen del.

Terningkast: 6/6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.