Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Ken Lawrence Explorer


Freedo

Anbefalte innlegg

  • Svar 77
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hahaha!!

Haha, Nå skjønner jeg! Når jeg skrev forrige post så satt jeg på pcn til faren min, og det er tydeligvis et eller annet galt med fargene på skjermen hans, for på hans pc så gitaren mørkerødaktig ut, med svarte prikker :lol: Nå sitter jeg på min egen, og ser at den ikke er litt rød engang!

Det verste er at han bruker pcn til behandling av fotografier, tror jeg nesten jeg må si ifra!

Trodde først jeg var fargeblind eller noe ^_^

Nesten litt synd at den ikke var mørkerød, for den så vanvittig kul ut, I promise xD

Endret av TulleGutt
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjerp deg med de barnslige oppgulpene der!
lol

Jeg har sterke meninger, og (så lenge det er lovlig) ytrer jeg dem akkurat som jeg vil!

Synes det er tåpelig å ville ha akkurat samme utstyr som "helten" sin, bare fordi han har det.

Greit å ville ha noen av elementene som skaper lyden til andre gitarister osv., det er noe annet.

Kan forsåvidt nevnes at det var langt fra seriøst, ikke at det har noe å si for deg da.

Endret av Innos
Lenke til kommentar
Del på andre sider

lol

Jeg har sterke meninger, og (så lenge det er lovlig) ytrer jeg dem akkurat som jeg vil!

Synes det er tåpelig å ville ha akkurat samme utstyr som "helten" sin, bare fordi han har det.

Greit å ville ha noen av elementene som skaper lyden til andre gitarister osv., det er noe annet.

Kan forsåvidt nevnes at det var langt fra seriøst, ikke at det har noe å si for deg da.

Men hold deg på et saklig nivå uansett mening

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewI...em=280255865693

Edwards lager noe som ser litt ut som en kopi, hvis det var fargen osv. som var viktigst.

Hvis du bare vil ha samme gitar som han tullegitaristen i Metallica, kan du dra til helvete.

Skal da faen ikke ha sånn fordi hetfield bruker sånn! Jeg elsker utseendet på den og etter det jeg har hørt på youtube, høres lyden himmelsk ut.

Microdomus: Har du kjøpt alle brukt i Norge? Utlandet? Hvor mye ga du?

Endret av Freedo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei.

edit: Dette er ikke politikk, det er internett.

og du mener du kan oppføre deg som en drittsekk så lenge det ikke er politikk, og det foregår på internett?

jeg må si jeg sterkt missliker personer som oppfører seg dårlig i forumer og skaper dårlig stemning!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når skapte jeg dårlig stemning? =/

Du tar ting for seriøst.

edit:

Skal da faen ikke ha sånn fordi hetfield bruker sånn! Jeg elsker utseendet på den og etter det jeg har hørt på youtube, høres lyden himmelsk ut.

Microdomus: Har du kjøpt alle brukt i Norge? Utlandet? Hvor mye ga du?

Du kan jo prøve å lagre denne som bokmerke, og se om ikke det dukker opp en explorer en dag.

Der får du opp alt gitarrelatert med "Ken Lawrence" i navnet, fra alle ebayere som vil sende til Norge.

Kan jo sjekke eBay.com også, og spørre om de vil sende til Norge, eller bruke jetcarrier elns.

Tviler på at han har kjøpt fra Norge om han har fått tak i tre brukte i løpet av året. =p

edit2: Det med politikk osv. var forresten ang. sakligheten.

Endret av Innos
Lenke til kommentar
Del på andre sider

og du mener du kan oppføre deg som en drittsekk så lenge det ikke er politikk, og det foregår på internett?

jeg må si jeg sterkt missliker personer som oppfører seg dårlig i forumer og skaper dårlig stemning!

Ikke syyyyt sånn a, jødene hadde det verre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.