Web Analytics
Jump to content

Rackprosjekt

Slash T
 Share

Recommended Posts

Bare en liten update på hva jeg har sysslet med i det siste;

Jeg har i det siste(året) planlagt å bygge et rack, nå er jeg nesten ferdig med å anskaffe meg alt som skal stå i racket.

Nå gjenstår selve morroa, kable opp alt dette så det blir pent og støyfritt. Dette innebærer også å bygge et interface bak i racket. Blir fort over 50-60 kabler som må tilpasses nøye for å få det pent, og i det hele tatt plass til alt.

Rack1.JPG

Rack2.JPG

Inneholder til nå:

Furman PL-8 Power Conditioner

THD Hotplate

CAE Mixer

CAE Super Tremolo

RJM Music RG 16 Function/Audio Looper

TC Electronics D-two Delay

Demeter Real Reverb

Pedal Power 2

Pedal Power 2 AC

Keeley Compressor

Fulltone Fulldrive

RC Booster.

...Det kommer et Interface bak i racket, også skal jeg ha to modulasjons effekter. Mest sannsynlig en chorus og flanger.

På gulvet blir det

Axess Electronics MFC-5 midi controller. (tygger veldig på om jeg skal gå for CAE RS10 for å få "instant acess" knapper på gulvet)

MSD Silver Wah

Axess Buffer evt, bare en A/B boks til tuner

Korg DT-10 Tuner

Back in business ser jeg :D

Heppedihepp!

Jepp, det har gått noen år med bare tørrlyd og rackplaner i hodet. Så jeg har holdt meg til jeg har hatt råd til å gjøre det skikkelig og sånn jeg ville det. Og jeg tror det blir mer enn tilfredstillende også. :) Halve morro for meg er jo bare å få noe å fikle med, så ser frem til å få bygget et skikkelig pedalbrett og interface++ (selvom å lodde sikkert 50 standard signalkabler er bånn i bøtta)

Det skal sies at det har gått hardt utover spareplanen min, men why not. :P

Knalltøft!

Holder på å fikse rack sjøl også, men sitter fremdeles å venter på preampen som jeg bestilte for alt for lenge siden.

Den + powerampen skal inn i et 6units, sammen med en g-major og muligens en powerconditioner.

Rack in business ser jeg :D

Sorry, kunne ikke dy meg :blush:

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

• Recently Browsing   0 members

• No registered users viewing this page.
  • Siste aktive tråder

• Fra mylespaul.com/forum: From another forum: Your results may vary- Gibson Pickups DC Resistance Values Gibson Burstbucker Pro (sim: BB1,Alnico5, potted) 7.4 KO Gibson Burstbucker Pro (sim: BB2, Alnico5, potted) 8.0 KO Gibson Burstbucker 1 (Alnico2) 7.5 KO Gibson Burstbucker 2 (Alnico2) 8.0 - 8.4 KO Gibson Burstbucker 3 (Alnico2) 8.2 - 8.8 KO Gibson '57 Classic (Alnico5) 7.44 - 8.5 KO Gibson '57 ClassicPlus (Alnico5) 9.0 - 13.8KO(the 9.0 appears to be a screw-up or faulty PU) Gibson Dirty Fingers (2xCeramic) 16.0 -16.6 KO Gibson Mini-humbucker (Alnico2) 6.0 - 6.4 KO Gibson 490R (Alnico2) 7.2 - 7.83 KO Gibson 490T (Alnico2) 7.9 - 8.53 KO Gibson 498T (Alnico5) 12.32-13.46 KO Gibson 496R (Ceramic) 8.3 - 8.63 KO Gibson 500T (Ceramic) 14 – 15 KO Gibson Angus Young (Alnico5) 13.5 KO Gibson Tommy Iommi (Alnico2+Ceramic) 16.5 KO Gibson Joe Perry(BB2&3?) (Alnico5) 8.4(neck)-8.8 KO(bridge) Gibson Jimmy Page (Alnico5) 7-8 KO(not found yet, but I reckon within these values) Gibson P-90R (Alnico5) 7.7 - 8.5 KO Gibson P-90T (Alnico5) 7.8 - 9.35 KO Gibson P-100R (Alnico5) 6.1 KO Gibson P-100T (Alnico5) 9.4 - 16.0 KO Gibson P-94R (Alnico5) 8.1 KO Gibson P-94T (Alnico5) 9.1 KO Gibson HB-R (Alnico5) 7.06 - 9.13 KO Gibson HB-L (Alnico5) 13.39 - 15.3 KO
    • Støtter BB Pro.  Akkurat dette med dårlig merking av pickups er en uting. Jeg har handlet en god del BKP det siste året, og de er definitivt verst på dette (absolutt ingen merking..). 
    • Siden de er merket med Alnico V, vil jeg si at det er BB Pro.
    • Pent brukt akkurat passe liten/stor og akkurat passe mye lyd til små øvinger / gigs. Liten, lett og allsidig !  Liten ‘rift i Tolexen’. Og billig ! 1900,-  Tranby.  
  • http://www.BILDELERstore.co.no

• Støtt driften av GitarNorge

• Https://Www.AutoDELER.co.NO
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.