Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Ny Gitar Dag!


spz

Anbefalte innlegg

Hurra! :)

Da kom gitaren jeg bestilte fra New York på torsdag forrige uke, nemlig en Larrivée C-09E (E fordi den har LR Baggs iMix no-cut mikker). Så langt har jeg bare fått spilt bittelitt på den da jeg er på jobb, men tok et par bilder (med iPhone så beklager kvalitet).

Spesifikasjonene er: Sitka spruce topp, rosentre sider and bakside, mahogany hals, figurert lønn binding (front & back), MOP/sterling sølv inlays på hodet, ibenholt strengestol, gripebrett and hode front. Er veldig mye fint å si om Larrivée, men man kan heler spørre om det er noe man lurer på :)

IMG_0564.jpg

IMG_0567.jpg

IMG_0569.jpg

IMG_0568.jpg

IMG_0572.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Larrivée har holdt på siden 60tallet og er fra Canada. Her i Oslo har de noen Larrivée gitarer på Imerslund, inne på det glassrommet som er låst, temperert og fuktighetsregulert :D

Jeg gav $2250 omtrent med express mail inkludert (som ikke er en værst pris med tanke på at de ligger på $3298 MAP). Legg til 2800,- i MVA og vi lander på omtrentlig 14'000,- all in. Ikke billig, men en fantastisk gitar og den koster nok omtrentlig det dobbelte her til lands.

Nå gleder jeg meg til å komme meg hjem og grille og spille :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der hadde jeg virkelig sansen for. Spesiell design på cutawayen, noe som gjør at den plutselig ikke ser like standard og kjedelig ut som fryktelig mange andre akustiske gitarer gjør.

Rett og slett en nyyydelig gitar, likte den veldig godt! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelig gitar!

Digger den litt skarpe cutawayen, deilig at ikke alt trenger å være

Martin blåkopier :)

Vurderte denne sterkt når jeg kjøpte meg akustisk, kanskje jeg bør vurdere igjen (..bare en gitar

til kan da ikke skade, I`m weak! hehe)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.