Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

A bass in progress...


kanonjon

Anbefalte innlegg

  • Svar 98
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...

Nei, nå gikk det til helvete igjen gitt...

Tingen var at jeg testa bassen når vi ble akkurat ferdig med den, testa bassen med 2 forskjellige hodetelefoner(plugga rett i bassen), hørtes veldig bra ut, men grunnen til de støyete omgivelsene rundt arbeidsplassen(ventilasjonsanlegg etc) så kunne jeg ikke høre støyen og antok at bassen var fikset. Da jeg kom hjem og skulle teste bassen litt senere på anlegget, så var støyen der enda...

Virker ut som at piezo bufferen føkker det til for preampen slik at det blir ødelagt.

Jeg er VIRKELIG langt nede nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm kjipt.

Høres ut som et interessant prosjekt å finne ut av feilen, da. Ut fra ca. ingenting tipper jeg DC offset feil ut fra piezo buffer.

Intressant at du nevner dette! Siden batteri kabelen går inn på piezo bufferen og power til preampen kommer fra en power/aux power pin fra piezo bufferen.

En anna ting er at mitt system er 18v og ikke 9v. Og når jeg ser på manualene så er bare avbildet 9v batterier og jeg kan ikke se noen forslag/benevnelser om 18v.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

  • Siste aktive tråder

  • http://www.BILDELERstore.co.no

  • Støtt driften av GitarNorge


  • Https://Www.AutoDELER.co.NO
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.