Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Big Bang - Wild Bird


Anbefalte innlegg

The Naked Inhabitants?

Men lyden var flott den, bortsett fra at den eine gitaren var for lav. Såg at det var lånte amper..uvanlig å spele metal på slike:P

Ser på lista over band på årets Honndalsrock at dokke skal spele der i år og, og det skal vi og, så dit må folk komme.

Nice :)

Ka bandet ditt heter? :D

Eg kjenner en fyr i et eller annet band der oppe som kallest "Oppkast"

og så har vi holdt konsert sammen med "Battery".. :)

*edit*

ja. var nødt å stille inn pedalen min etter eg var kobla på ampen..

var ikkje rein clean på den ampen,, så lyden min hørtes ut som en bikube til eg stilte inn pedalen igjen,,

men eg synest eg fikk passe fet lyd til slutt,, ikkje att eg hadde noe tid på meg til å få stilt an inn skikkelig heller da.

Endret av xshorteyx
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er god venn med kusina til Greni, så hender jeg slår av en prat med han. Hyggelig kar :) Bor heller ikke så langt fra han, og når vi går forbi huset hans hører vi han spiller Led Zeppelin riff på full guffe :P

Btw, off topic

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 10 months later...

bump..

Noen som har klart å finne en brukbar tab til denne? Eventuelt hvordan stemming han har brukt? Jeg får ikke det til å stemme når jeg gitaren er stemt i C(EADGBE)

Endret av siimen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...
bump..

Noen som har klart å finne en brukbar tab til denne? Eventuelt hvordan stemming han har brukt? Jeg får ikke det til å stemme når jeg gitaren er stemt i C(EADGBE)

Let litt på denne siden så finner du 2 versjoner av sangen, den som er linka før er også delvis rett, om du blander de 3 versjonene så får du en fin miks ;)

http://www.gisleson.net/bigbang_tabs/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.