Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

7 strenger


tope2

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen !!!

Jeg er for tidenpå jakt etter en 7 strengs gitar, er det noen her som har noen anbefalinger og komme med, kjenner jo til ibanez gitarene men er det noen andre som dere vil anbefale.

maks pris 10 000,-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du si noe mer om hva du er ute etter? Til 10000 ville jeg gått for en rg1527.

I utgangspunktet så har jeg sett på en ibanez s serie med 7 strenger, jeg har tidliger hatt en ibanez universe så jeg kjenner den type gitar ganske så godt, men er litt klar for og sjekke ut noe annet enn ibanez denne gangen. jeg skal en tur til polen nå i løpet av sommeren så jeg lurer da på om jeg ikke skal prøve og få kjøpt meg en der regner med at jeg kan sparer noen kroner på det. Har faktisk lurt på og ta kontkt med en musikk foretning dit jeg skal og be dem bestille inn den type gitar jeg da bestemmer meg for til jeg kommer. ut i fra prisen jeg har jekket på nett så kan man sparer mellom 3-4000 kr på en ibanez der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du si noe mer om hva du er ute etter? Til 10000 ville jeg gått for en rg1527.

I utgangspunktet så har jeg sett på en ibanez s serie med 7 strenger, jeg har tidliger hatt en ibanez universe så jeg kjenner den type gitar ganske så godt, men er litt klar for og sjekke ut noe annet enn ibanez denne gangen. jeg skal en tur til polen nå i løpet av sommeren så jeg lurer da på om jeg ikke skal prøve og få kjøpt meg en der regner med at jeg kan sparer noen kroner på det. Har faktisk lurt på og ta kontkt med en musikk foretning dit jeg skal og be dem bestille inn den type gitar jeg da bestemmer meg for til jeg kommer. ut i fra prisen jeg har jekket på nett så kan man sparer mellom 3-4000 kr på en ibanez der.

Til Polen?? Sjekk om du finner en Mayones!

f_setius_gtm-7_blk-g.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville sjekka ut Vigier. Se om du finner noe brukt, så er nok ikke 10000 så galt. Husker ikke helt hav de koster ny, men de er ikke så altfor dyre mener jeg.

Pen gitar men jeg vil ha floyd rose etc, er ganske krevende på mekanikk etc det er vel derfor jeg liker ibanez så godt får de har bra vib fin hals etc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville sjekka ut Vigier. Se om du finner noe brukt, så er nok ikke 10000 så galt. Husker ikke helt hav de koster ny, men de er ikke så altfor dyre mener jeg.

Pen gitar men jeg vil ha floyd rose etc, er ganske krevende på mekanikk etc det er vel derfor jeg liker ibanez så godt får de har bra vib fin hals etc

Du kan jo bare skaffe deg en s7320. De er jo ganske forskjellige fra universe/rg så på en måte får du jo prøvd noe annet. ZR tremoloen skal visst være jææævlig bra. Har fått med meg at du har lyst til å prøve noe annet enn ibanez så jeg maser ikke om ibanez for å være vanskelig :P Fikk faktisk lit lyst på en slik selv nå. :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville sjekka ut Vigier. Se om du finner noe brukt, så er nok ikke 10000 så galt. Husker ikke helt hav de koster ny, men de er ikke så altfor dyre mener jeg.

Pen gitar men jeg vil ha floyd rose etc, er ganske krevende på mekanikk etc det er vel derfor jeg liker ibanez så godt får de har bra vib fin hals etc

Du kan jo bare skaffe deg en s7320. De er jo ganske forskjellige fra universe/rg så på en måte får du jo prøvd noe annet. ZR tremoloen skal visst være jææævlig bra. Har fått med meg at du har lyst til å prøve noe annet enn ibanez så jeg maser ikke om ibanez for å være vanskelig :P Fikk faktisk lit lyst på en slik selv nå. :S

Ja går veldig og lurer på den s 7320 det er liksom akuratt den type gitar jeg har lyst på både i pris og strenger etc :-) så jeg lurer vel på om ikke det blir en slik har ikke funnet noen annen 7 strenger av et annet fabrikat som har fasinert meg i hvertfall, og etter som jeg skal til polen i løpet av sommeren så ser jeg at de ligger på ca 550 euro der (4300,-nok) så det er nok sansynlig at det blir en slik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vel vel vel, eg ha nett mottat en slik hellraiser C7, feit den. ha ikkje fått testa den på skikkelig rigg endå men rekna me an e bra. eineste eg må trekka litt ned på er at halsen er litt for brei, den går noko utenfor strengene, om de skjønar? ellers herlig gitar, får jo den jeff loomis me orginal floyd ganske billig (800 USD??) men e kje so kult me signatur kanskje? Ibanez e no uansett og knallgitara.. eg e berre lei utseende..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.