Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Bassforumets altmulig-chat!


Mytola

Anbefalte innlegg

Gjest Thunder Fingers

Har dere alle ignorert meg? 6 meter sa jeg! trenger ikke mer en det med mindre du er i et Stadion rock band!

Disse standard coaxial audio kablene har alltid gjort jobben og duger masse for meg, Prøvde disse monster cable kablene, og da ble jeg faktisk misfornøyd med lyden :s så de anbefales absolutt ikke..

Coaxial Audio er den du får i en hvilken som helst musikkbutikk.. Ellers så får jo D'addario sine kabler en god del skryt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Thunder Fingers

Dead thread walking!

etter en kjapp tur på Musikkmagazinet i bergen i dag så oppdaget jeg en ting.

De har en Musicman stealth dassring hengende der (Hengte der så lenge at den nå har fått "hengeskader") Måtte selvfølgelig prøve, og jeg må innrømme at det var veldig vansklig å få god lyd ut av den, det var mye fikling for å finne noe bra. og bassen hadde nesten en total mangel på baller.

Gikk ut å hentet inn den røde USA P bassen de har, plugget i og: Instant god lyd.

Just saying.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Thunder Fingers

Har quarterpounderen i den blå P bassen min, knall lyd, men om de er noe særlig forskjellig med tanke på output og slikt i forhold til G&L'ene er jeg langt fra sikker på du (Visst du går inn på The Getaways i signaturen min og hører på "Utopia" så er den spilt inn med den pickupen og en badass II stol ;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som har erfaring med Seymour Duncan SPB-3 ? Vurderer å kjøpe de for å erstate de standar G&L pickupene som står i nå :)
Har quarterpounderen i den blå P bassen min, knall lyd, men om de er noe særlig forskjellig med tanke på output og slikt i forhold til G&L'ene er jeg langt fra sikker på du.

Jeg mener G&L pickupene som står i faktisk har noenlunde samme output som quarterpounderen gitt. Men så vidt jeg husker, skal visst quarterpounderen ha litt bredere perspektiv når du skal justere tone på'n. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Thunder Fingers

Det er mulig, men ettersom jeg husker (G&L'en hans var min tidligere) Så var de ganske like i lyden altså.. G&L P bass pickupen er kraftige og klare saker, I likhet med quarterpounderen. Jeg husker vertfall ikke store forskjellen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

  • Siste aktive tråder

  • http://www.BILDELERstore.co.no

  • Støtt driften av GitarNorge


  • Https://Www.AutoDELER.co.NO
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.