Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Begynne å synge?


Roar

Anbefalte innlegg

Var ikke det hylekor eller noe sånt? hehe, utrolig morsomt forresten.

Når det gjelder synging, jeg går på musikklinje, og vi har da noen sangtimer. Det har hjulpet meg veldig allerede, og jeg har allerede fått meg noen gode tips om hva man må unngå å utsette stemmen sin for og alt slikt. Hvis du er i growlehumør, så funker det kanskje på en litt annen måte.

EDIT: Brølekor var det! haha.

Endret av LASL
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynn i et kor.

Ser ikke helt for meg Roar i kor da :P

Hm, nei... det kunne ikke blitt et hvilket som helst kor. Noen som vet om det finnes growlekor? :wub:

Så noe som kunne minne om det på Norge Rundt for litt siden..

Så for meg Roar i sånn hvit kjortel på tensingøving for så å rive av seg fillene og rett på øving med Griffin :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HEIHEIHEI!

nå skal vi roe fordommene et lite hakk her! man har ikke på seg hvite kjortler på tensingøvelse, ei heller på konserter. Det er heller ikke noe gospelkor, eller et kristent salmekor, men et kor som synger alt fra gospel og salmer til pop og rock og offisielt sett har en kristen profil. *glefse*

Vet ikke hvor seriøst du mente det du sa, Æljen, men jeg prøver bare å få vekk alle fordommer folk har om TenSing. Nothing personal ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager hvis jeg støtet noen, det var ikke min intensjon. Var et glimt jeg fikk på netthinnen der og da.

Hehe.. du er ikke den eneste som har slike glimt på netthinnen ;P

Jeg ble ikke støtt, og innlegget mitt var som sagt heller ikke personlig ment, jeg har bare en drøm om at så mange som mulig skal vite at tensing ikke går med hvite kjortler og synger samler selv om de fleste tensing-kor øver i kirker og er en del av KFUK/KFUM :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynn i et kor.

Ser ikke helt for meg Roar i kor da :P

Hm, nei... det kunne ikke blitt et hvilket som helst kor. Noen som vet om det finnes growlekor? :wub:

Så noe som kunne minne om det på Norge Rundt for litt siden..

Så for meg Roar i sånn hvit kjortel på tensingøving for så å rive av seg fillene og rett på øving med Griffin :P

Pfft. Hadde heller kvessa til med min egen musikk, som er flerfolid hakk hardere enn hva Griffin er. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynn i et kor.

Ser ikke helt for meg Roar i kor da :P

Hm, nei... det kunne ikke blitt et hvilket som helst kor. Noen som vet om det finnes growlekor? :wub:

Så noe som kunne minne om det på Norge Rundt for litt siden..

Så for meg Roar i sånn hvit kjortel på tensingøving for så å rive av seg fillene og rett på øving med Griffin :P

Pfft. Hadde heller kvessa til med min egen musikk, som er flerfolid hakk hardere enn hva Griffin er. ;)

Hva slags musikk mekker du sjøl, Roar? Hvordan er det med låtskrivinga i Griffin, er Kai nazi der, eller slipper alle til m ideer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynn i et kor.

Ser ikke helt for meg Roar i kor da :P

Hm, nei... det kunne ikke blitt et hvilket som helst kor. Noen som vet om det finnes growlekor? :wub:

Så noe som kunne minne om det på Norge Rundt for litt siden..

Så for meg Roar i sånn hvit kjortel på tensingøving for så å rive av seg fillene og rett på øving med Griffin :P

Pfft. Hadde heller kvessa til med min egen musikk, som er flerfolid hakk hardere enn hva Griffin er. ;)

Hva slags musikk mekker du sjøl, Roar? Hvordan er det med låtskrivinga i Griffin, er Kai nazi der, eller slipper alle til m ideer?

Jeg la ut no' greier for ikke lenge siden, men det er tatt ned. Vanskelig å definere..Kan slenge opp no' greier senere. I tilleggg så driver jeg med et mer melodiøst prosjekt òg.

På sisteskiva har vel Kai skrevet alt, med unntak av John Helge(hehe) som har ei låt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.