Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Pruting


johannes

Anbefalte innlegg

  • Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Dette er relativt normalt på gitarer (kanskje ikke begynnergitarer til 1500kr, men). Vil nesten ikke kalle det pruting engang. Du spør enkelt og greit "hva kan du selge denne her for?".. Musikkforetninger har en voldsom avanse på musikkutstyr, så de har mye å gå på. Om du ikke får en fin pris i en butikk, så går du videre til neste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Musikkbutikken i Tønsberg (Vedvik pianosenter) operer med veil. priser, men hvis man spør (Vidar) pent hva han skal ha for utstyret så får man ihvertfall 1000-2000 i rabatt på ting til en viss verdi. (rundt 10000)

Man ender tilslutt opp med priser som matcher nettbutikkene samt at man alltid får med en kabel, strenger eller lignende.

Endret av odd1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er ok å prute på bil jo, men JEG ville ikke gjort det med mindre det var i en bruktbil forretning.. jeg ville ikke følt meg comfy med å stå og prute på en plasma skjerm eller en mobil fks.. jeg trodde ikke det var noen som fortsatt drev med pruting i norge i disse dager jeg, det er greit på markeder og brukt sjapper og sånt, men man pruter da for faen ikke i vanlige butikker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er ok å prute på bil jo, men JEG ville ikke gjort det med mindre det var i en bruktbil forretning.. jeg ville ikke følt meg comfy med å stå og prute på en plasma skjerm eller en mobil fks.. jeg trodde ikke det var noen som fortsatt drev med pruting i norge i disse dager jeg, det er greit på markeder og brukt sjapper og sånt, men man pruter da for faen ikke i vanlige butikker

Jo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du handlar ein del i same butikken, pleier du etter kvart å få rabatt. Det gjer iallefall eg :)

Brukte jeg å få når jeg bodde i Steinkjer også... noen få ganger da men.. Rabatt er rabatt.

"Hehe, er det den karen igjen?

Gitarstrenger sa du?

hehehe

Siden du kjøper så mange strenger her må du nesten få litt rabatt...hehe"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.