Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

ZZZAK!


zzzak

Anbefalte innlegg

HEY ALLE SAMMEN! B) DET ER ZZZAK SOM SNAKKER!

OM MEG SELV: Jeg heter Adrian og ble født den 20 oktober 1992. Jeg bor i Oslo.

Musikk har alltid vert en stor del av livet mitt, tiligere sang jeg i kor "domkirkens guttekor"

(men ble lei etter en stund). Etter dette ble musikksmaken min utviklet. :D

Det begynte med KISS ogTHE BEATLES, to band som er helt forskjellige. Jeg hørte mye på dette med broren min og en kamerat fra klassen (CC) . Ved musikken ble vi interessert i gitar og andre instrumenter.

Jeg kjøpte min første gitar når jeg gikk i 6.klasse (11 år) :D . En el-fender kopi. jeg har aldri gått på no gitarkurs, kun lært selv :rolleyes: . Etter dette fikk både broren min og CC gitarer. Og vi satte oss ved veikanten(enda så dårlige vi var på den tiden) og spillte det vi hadde lært fra gitarbøker. Og etter noen uker ved veikanten ble vi ganske gode.

Når vi begynte i 8.klasse skifta vi skole i håp om at vi kunne få et sted å øve ordentlig. Og kanskje få en trommis. Og vi fikk begge deler! Det har gått en stund siden dette, og hele bandet har utviklet seg mye med:

Broren min Edvard (kaller seg "volt" her på gitarnorge) som spiller Lead Guitar,

CC (kaller seg "purple haze" her på gitarnorge) som Spiller Bass,

Seper (kaller seg "myú" her på gitarnorge) som Spiller Trommer og synth,

Og jeg Adrian (som kaller meg "ZZZAK" her på gitarnorge) Vokal og Guitar.

men navn sliter vi med... vi kommer ikke på no sæærlig.. :(

Jeg vil svare på poster, og jeg gleder meg til fremtiden!!! B);):D:)

Endret av zzzak
Lenke til kommentar
Del på andre sider

HEY ALLE SAMMEN! B) DET ER ZZZAK SOM SNAKKER!

OM MEG SELV: Jeg heter Adrian og ble født den 20 oktober 1992. Jeg bor i Oslo.

Musikk har alltid vert en stor del av livet mitt, tiligere sang jeg i kor "domkirkens guttekor"

(men ble lei etter en stund). Etter dette ble musikksmaken min utviklet.

Det begynte med KISS og BEATLES, to band som er helt forskjellige. Jeg hørte mye på dette med broren min og en kamerat fra klassen (CC) . Ved musikken ble vi interessert i gitar og andre instrumenter.

Jeg kjøpte min første gitar når jeg gikk i 6.klasse. En el-fender kopi. jeg har aldri gått på no gitarkurs, kun lært selv. Etter dette fikk både broren min og CC gitarer. Og vi satte oss ved veikanten(enda så dårlige vi var på den tiden) og spillte det vi hadde lært fra gitarbøker. Og etter noen uker ved veikanten ble vi ganske gode.

Når vi begynte i 8.klasse skifta vi skole i håp om at vi kunne få et sted å øve ordentlig. Og kanskje få en trommis. Og vi fikk begge deler! Det har gått en stund siden dette, og hele bandet har utviklet seg mye med

Broren min Edvard (kaller seg "Hippe" her på gitarnorge) som spiller Lead Guitar,

CC (kaller seg "CCC" her på gitarnorge) som Spiller Bass,

Seper (kaller seg "myú" her på gitarnorge) som Spiller Trommer og synth,

Og jeg Adrian (som kaller meg "ZZZAK" her på gitarnorge) Vokal og Guitar.

Bandet vårt heter "VOLT"

Vi spiller ofte på klasse-avslutninger og sånt.

Jeg vil allltid svare på poster, og jeg gleder meg til fremtiden!!! B);):rolleyes::lol::D:)

JEg liker d der! Lykketi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, her lukter det fjortiss. ^_^

Skulle ønske jeg startet så tidlig som 6. klasse. Nåja. Den tid er forbi.

Dere bør forresten vurdere å fjerne bilde-siggene deres før Thomas & co går til angrep. ;)

Det første du sa: Haha, synd for deg. :D

Det andre du sa: Hæ?

Thomas & co...

Det andre du sa: Hæ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Siste aktive tråder

  • http://www.BILDELERstore.co.no

  • Støtt driften av GitarNorge


  • Https://Www.AutoDELER.co.NO
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.