Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Verdens verste band?


Anbefalte innlegg

Jah, hva er patetisk med de? Når du kommer hit og sier sånne ting så er du jo bare dømt til og ikke bli likt! Hvertfall ikke av alle, vær nå litt mer positiv! Begrunn og ikke bare si at de er patetiske, foreløpig har vi ikke sett noen særlig heftig grunn......så finn en!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 56
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Greia er jo at DT bruker det at de har øvd mye som en gimmick for å selge plater. Dette syns jeg er latterlig, med tanke på at det er så utrolig mange andre mennesker som i mine øyne sitter inne med 1000 ganger så mye som DT; men som ikke nødvendigvis må flashe dette i hver låt. Dette gjør DT patetiske.

En annen ting; siden dette er et gitarforum, mener jeg at JP er mye mer teknisk orientert enn han er musikalsk orientert. Det jeg mener med dette er at han finner tekniske løsninger som han liker, og sekvenserer et motiv ut fra denne tekniske løsningen (kvintolløp i erotomania, TGP-arpeggioene, Paradigm Shift, Universal Mind). Det gir meg inntrykk av at JP ikke mestrer gitaren som instrument, men fortsatt utforsker det tekniske materialet. En god gitarist er i mine øyne en som har forsert denne hindringen, og som kan spille, improvisere uten å bruke tapping for å bruke tapping eller bygge opp til tekniske klimakser og ikke musikalske klimakser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gir meg inntrykk av at JP ikke mestrer gitaren som instrument, men fortsatt utforsker det tekniske materialet. En god gitarist er i mine øyne en som har forsert denne hindringen, og som kan spille, improvisere uten å bruke tapping for å bruke tapping eller bygge opp til tekniske klimakser og ikke musikalske klimakser.

har du kanskje ikke hørt de rolige soloen hans da...?

tror kankskje du burde sjekke ut dem først..

musikk er smak og behag: alle kan ikke like det samme :|

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.