Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Johnny Cash


CalmLikeABomb

Anbefalte innlegg

Selvfølgelig kan folk nekte for at Cash lagde kvalitetsmusikk... kommer helt an på smaken det :) Ikke det at jeg har tenkt å nekte men...

Liker best Sunday Morning coming down og A boy named Sue.

Leste forresten den siste biografien hans nettopp. Den er ok for folk som har et forhold til køntri.

Kvier meg litt for å se filmen. Liker ikke han Phoenix-fyren

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heart of gold, Hurt, Pocahontas

Heart of Gold er vel Neil Young ellerno?

Topic:

Ring of Fire, San Quentin, Hurt og I Walk the Line.

Cash har jo fått en skikkelig renessanse med "Walk The Line"-filmen. Brydde meg relativt lite om Cash før jeg så den filmen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heart of gold, Hurt, Pocahontas

Heart of Gold er vel Neil Young ellerno?

Originalt, ja. Cash gjorde en cover, med John Frusciante på lead. Fin den :) Ingen enorm cover-versjon, men fin nok for mitt vedkommende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig kan folk nekte for at Cash lagde kvalitetsmusikk... kommer helt an på smaken det

hmm litt uenig der faktisk..

ok la oss si at en fjortiss sier at Paris Hilton er kvalitetsmusikk, vet vi at det er feil.. ikke sant?

jeg hører på Crossfade for eksempel, men det er jo ikke akkurat super duper kvalitet men jeg liker det fordi..

Johnny Cash er legende og lagde sinnsykt kvalitetmusikk, selvom man kanskje ikke liker musikken er det fortsatt kvalitet..

Jeg hører ikke noe særlig på Led Zeppelin, men det er jo kvalitet.. know what I mean? :

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig kan folk nekte for at Cash lagde kvalitetsmusikk... kommer helt an på smaken det

hmm litt uenig der faktisk..

ok la oss si at en fjortiss sier at Paris Hilton er kvalitetsmusikk, vet vi at det er feil.. ikke sant?

jeg hører på Crossfade for eksempel, men det er jo ikke akkurat super duper kvalitet men jeg liker det fordi..

Johnny Cash er legende og lagde sinnsykt kvalitetmusikk, selvom man kanskje ikke liker musikken er det fortsatt kvalitet..

Jeg hører ikke noe særlig på Led Zeppelin, men det er jo kvalitet.. know what I mean? :

kvalitetsmusikk?! hva er det egentlig du mener med det? er det musikk du selv liker? eller er det musikk andre liker? er led zeppelin kvalitetsmusikk fordi mange hører på det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kvalitetsmusikk?! hva er det egentlig du mener med det? er det musikk du selv liker? eller er det musikk andre liker? er led zeppelin kvalitetsmusikk fordi mange hører på det?

jeg liker det nødvendigvis ikke, ikke nødvendigvis deg men kanskje?

og ikke fordi mange hører på det, men musikk som har solgt sinnsykt med plater, bra struktur, bra lyrikk, gjennomførte melodier osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.