Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Hvor mange strenger spiller du vanligvis med?


Leonard

Antall strenger  

60 stemmer

  1. 1. Hvor mange strenger spiller du vanligvis med?

    • 4
      23
    • 5
      11
    • 6
      13
    • 7
      1
    • 8
      0
    • Flere enn 8!!
      1
    • Jeg spiller gitar, men klarer likevel ikke la være å stemme i denne tråden!
      11


Anbefalte innlegg

Elros, clay og MrWalker, men jeg tror ikke noen av de spiller det primært, bortsett fra Elros kanskje.

:ninja: Hva snakker vi om? :D

Jeg har ingen 6-strenger for øyeblikket... jeg har tre 5-strengere, to 4-strengere og en 7-strenger som er "aktive" for tiden. Har også en 4- (eller 5-strenger, har ikke helt bestemt meg) og en 6-strenger på tegnebrettet (men det kan dra litt ut i tid). Så jeg stemte 5-strenger her fordi det er de tre som er "hovedinstrumentene" mine for tiden. :)

Dvs.... jeg spiller ganske mye 4-strenger for tiden, også.... så det blir litt av hvert... hele tiden. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elros, clay og MrWalker, men jeg tror ikke noen av de spiller det primært, bortsett fra Elros kanskje.

:ninja: Hva snakker vi om? :D

Jeg har ingen 6-strenger for øyeblikket... jeg har tre 5-strengere, to 4-strengere og en 7-strenger som er "aktive" for tiden. Har også en 4- (eller 5-strenger, har ikke helt bestemt meg) og en 6-strenger på tegnebrettet (men det kan dra litt ut i tid). Så jeg stemte 5-strenger her fordi det er de tre som er "hovedinstrumentene" mine for tiden. :)

Dvs.... jeg spiller ganske mye 4-strenger for tiden, også.... så det blir litt av hvert... hele tiden. :D

GREIT, GREIT, GREIT! :P

Du hadde i hvertfall før, du skjønner kanskje at det er litt vanskelig å holde følge med deg og basskjøp/salg

? :P

Edit: Er jeg helt på jordet nå? Jeg mener at du hadde alt fra fire til sju på et tidspunkt! Uansett synes jeg det er en fin taktikk av meg å poste gale faktaopplysninger om deg sånn at du må rette de og bli litt mere aktiv på forumet :D

Endret av AXL
Lenke til kommentar
Del på andre sider

GREIT, GREIT, GREIT! :P

Du hadde i hvertfall før, du skjønner kanskje at det er litt vanskelig å holde følge med deg og basskjøp/salg

? :P

Edit: Er jeg helt på jordet nå? Jeg mener at du hadde alt fra fire til sju på et tidspunkt! Uansett synes jeg det er en fin taktikk av meg å poste gale faktaopplysninger om deg sånn at du må rette de og bli litt mere aktiv på forumet :D

Neida, du er ikke helt på jordet. Jeg hadde en Peavey Cirrus 6-strenger som jeg solgte på høstparten i fjor. Så på det tidspunktet hadde jeg basser med 4 (Cort Curbow), 5 (MTD Grendel), 6 (Cirrus) og 7 (Conklin GrooveTools) strenger.

Cirrusen ble ikke brukt så mye av ulike årsaker (bl.a. var mellomrommet mellom strengene altfor smalt etter min smak), så jeg solgte den og erstattet den med en Guitar Workshop 4-strengers jazz bass og en 4-strengers Dean Jeff Berlin signatur-bass. :) Nå er forøvrig Deanen solgt og jeg har kjøpt en Status Shark 5-strenger som er stemt E-C istedet.

Jeg er nå innom her av og til, men er ikke alltid jeg poster så mye. Men det hender da! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er nå innom her av og til, men er ikke alltid jeg poster så mye. Men det hender da! :)

Kjipt! Savner rådene din litt :P Du kan jo litt av hvert!

Har nå i hvert fall svart på tråden din nettopp!! :D :D

Takk for komplimentet! Jeg svarer når jeg føler jeg har noe å bidra med. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

oooog..for å komme tilbake til topic :P

jeg tok meg den frihet til å stemme 5 jeg, siden det kun er få uker igjen til jeg kjøper meg 5-strenger (MusicMan S.U.B 5).

Har for tiden Horten Ten Sings 4-strenger hengende på veggen, men siden den er så røten så bruker jeg den aldri ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.