Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

musikklinja.vgs


turbo90

Anbefalte innlegg

Heisann, bare tenkte jeg skulle spørre om noe mens det var en musikklinje tråd ute og gikk. Så jeg bare låner litt topic plass av deg Turbo 90. ;)

Da var det så at jeg er garantert plass på musikklinja på Dahlske i Grimstad. Gitar blir hovedinstrument. Men bare lurte på generelt hvor mye erfaring man burde ha før man går inn på musikklinja? Tenker da ikke bare på dahlske, siden jeg regner med at få av dere har gått der. :P

Og om man må være en Vai for å kunne holde følge med resten, og hva jeg kan forvente å gjøre på denna linja? :rolleyes:

Takker for svar. (:

Obs: kan hende spørsmålet mitt blei litt rotete

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann, bare tenkte jeg skulle spørre om noe mens det var en musikklinje tråd ute og gikk. Så jeg bare låner litt topic plass av deg Turbo 90. ;)

Da var det så at jeg er garantert plass på musikklinja på Dahlske i Grimstad. Gitar blir hovedinstrument. Men bare lurte på generelt hvor mye erfaring man burde ha før man går inn på musikklinja? Tenker da ikke bare på dahlske, siden jeg regner med at få av dere har gått der. :P

Og om man må være en Vai for å kunne holde følge med resten, og hva jeg kan forvente å gjøre på denna linja? :rolleyes:

Takker for svar. (:

Obs: kan hende spørsmålet mitt blei litt rotete

Du trenger streng tatt ikke å "kunne" noe, du må ikke glemme at det er noen som har gode karakterer og har kommet inn kun på det, uten å kunne en tone. Når det er sagt så kan du jo forberede deg litt, lære noter for eks. eller generell teori, jeg betsemte meg for eks at jeg skulle øve som et H****** i sommer..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer fælt på hvordan den nye skolereformen påvirker musikklinja. Noen som vet?

Selv faller jeg ikke under den, noe jeg håper er en bra ting :P

Edit: Det man kan forvente seg er å lære om musikk, og ha vanlig undervisning :D Man setter opp shows, lærer å spille instrumenter, lærer musikkteori, studerer symfoniorkesteret osvosv :P Har ikke gått i 1. klasse, men vet litt om hva det dreier seg om.

Endret av xtoffer
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.