Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

hjelp


deathaven

Anbefalte innlegg

klarte seff å miste babyen min i gulvet i dag, dakar explorer`n min. fikk et ca. 2 cm stygt merke på det ene hjørnet. alt av lakk og slik ble borte, det går vel rett inn til treverket tror jeg. noen som vet om det lar seg fikses hos en gitarreperatør e.l., og finnes det noen slike i oslo. gidder ikke å ta med gitaren til en av butikkene i oslo, får der har de priser som man like godt kunne kjøpt seg en ny gitar.

faen i helvete! skal alltid skje noe sånt med meg. AAARRRGGGHHH! måtte bare få det ut!!!

trenger hjelp, fort....

mvh

desperate!!!!!

post-1731-1148573608_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kanskje det, men jeg liker at tingene mine er i ordentlig stad, dessuten oppdaget jeg nå at den ene stemmeskruen hadde vridd seg 6-7 mm. så dette bør jeg sikkert få sjekket ut uannsett. så en gang for ikke så lenge siden her på forumet, at det var en kis i oslo som var dyktig på å fixe gitarer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan sjekke ut http://www.gitarverksted.no

Han lager og fikser gitarer. Kommer rett derfra nå etter å ha fått skiftet oversadel på en av gitarene mine (et bruktbutikk-kjøp av de gode!). Det fine er at han ikke har lang ventetid, siden han ikke har vært så lenge i gamet. Har derfor også en litt rimeligere timepris enn Imerslund & co. Så langt ser det ut til at han gjør godt arbeid. Du finner eksempler på en del reparasjoner han har gjort på hjemmesidene hans.

LE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gitarer er levende vesner de også, og får rynker som alle oss andre. Kjipt om du ikke liker den slik. Det skulle heller skjedd straten min.

Det er ikke alle skader som ser ut som sjarmerende relic heller, da. Går det av et stort flak lakk så ser det ikke like lekkert som slitasje over tid og småskader histen og pisten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slapp av, har mista den ene gitaren (aka legenden) min et par ganger. Bla, bading, knekt halsen 2 ganger ( limt ), vært en aktiv ølåpner på fest, spretta buken et par ganger ( også limt ). Lyden er bedre en aldri før. dog den var engang halvakustisk, nå helakustisk, hvorfor vet jeg enda ikke :P

Anyways, lykke til med rep.

Endret av pdkorva
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.