Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Hva bør jeg ta inn av mikker?


alarn68

Anbefalte innlegg

Tror ikke EMG selger så veldig sterkt jeg... De er kjempepoppis i visse kretser. Med fare for å bli hata: blant noen få ekstremutøvere, og de som ikke egentlig helt vet hvordan de låter, men har falt for fad'en. De jo ok, for all del! Men for mine ører kommer de ikke lengre en midt på treet til noen kategorier.

Men jeg følger Thomas Wyldes eksempel og gjentar Bareknuckle! Rio Grande er et anna merke som har svært godt rykte, men som er uvanlige i Norge. Kanskje det er risky å ta inn ukjente ting, men det kan hende det er verdt det! For de som kjøper de er det garantert det!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får vel si at jeg og stemmer for Seymour Duncan og Bare Knuckle Pickups. Seymour Duncan er en trygg hest å kjøre da disse er meget etterspurte av mange gitarister, inkludert undertegnede. Problemet er at de er alt for dyre i forhold til f.eks. EMG. Suhr blir solgt av GodLyd.no og jeg tror ikke det er så stort marked for disse da de mer henvender seg til Strat og Singlecoil brukere. Men et tips er å ikke bare ta inn humbuckerene av Seymour Duncan. Bra at du lytter til kunder. Et stort pluss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde blitt happy om du tok inn noen DiMarzio AirNorton/Tonezone ;)

EDIT: Sammenlignet prisen på en airnorton og en tonezone. Fra USA kommer det på 1500. Mens i Norge kommer det på omtrent 2600.

Endret av Chal
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hosthosthosthosthostBAREKNUCKLEhosthosthosthosthost

Har innstallert en nailbomb i Jackson'en min, og de sparker så heftig ass at det ikke går ann å sette ord på det. Bare Knuckle har jo de feteste covrene og fargene også, i tillegg til customshop som ikke koster skjorta.

Det siste er jo at min Nailbomb er så jævlig allsidig!!! Spiller både Pink Floyd og Trivium på samme mikken :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.