Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Hva bør jeg ta inn av mikker?


alarn68

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg har fot en del spørsmål angående mikker til gitar om jeg har slikt.

Og har i den anledning tenkt og ta inn et parti.

Men orker ikke sitte på en masse forsjelige mikker så

Hva bør jeg ta inn som det er STOR etterspørsel på og som koster alt for my i Norge men som er bilig i USA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seymour Duncan er vel ganske etterspurt. I Norge koster de vel rundt 1500,- pr pickup, mens i USA er det vel rett over 500,-. Tror jeg betalte ca 700,- pr pickup fra USA, inkludert frakt og moms, når jeg bestilte 6 stk.

Ellers er det jo mange som vil ha EMG, men der er det kanskje ikke like stor prisforskjell mellom Norge og USA?

Har inntrykk av at dette er de mest etterspurte merkene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seymour Duncan, EMG og Dimarzio betyr som regel sikkert salg.. Alt mellom PAF og highgain skal passe fint inn i sortimentet til Rebel Import med Dean, ESP osv osv..

Men jeg er enig med Thomas Wylde om at Bareknuckle nok frister mer! Det er mikker som får så mye skryt at jeg føler meg trygge nok til å investere i, uten å faktisk ha hørt de!.. Nå kommer de fra England da!

[EDIT: Selv om du kanskje får noe useriøse og urealistiske forslag i ny og ne, så skal du ha kjempemye ros for å spørre hva kundene egentlig vil ha!! Kjempefint alarn68!!]

Endret av Terrafanatica
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg for min del tror ikke du bør satse på EMG da de igrunn ikke er så sinnsykt overpriset her til lands som enkelte andre merker. Seymour Duncan er nok et sikkert valg, jeg har igrunn lyst til å prøve Bare Knuckle pickups :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.