Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

"Guitar Hero"


Pagey

Anbefalte innlegg

På mandag kom et nytt spill til Play Station som heter "Guitar Hero" ut. Jeg fikk med meg den siste pakken i butikken. Jeg må si jeg ble overrasket over hvor bra det var! Med en heftig liten gitar (med whammy bar) med i pakken tok det helt av. Å dra av sanger som Texas Flood (på hard) etter et par dagers øving føles bare herlig!

Noen andre som har testet det ut?

Her er en anmeldelse og beskrivelse av spillet:

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=303451

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Relativt gammelt nytt det spillet der, men jeg visste ikke det hadde kommet til Norge.

Jaja, får vurdere om jeg skal kjøpe det. ;)

Jepp, det har jo lenge vært populært i USA. Men det kom til Europa på mandag. Om du skal kjøpe det må du være kjapt ute, var visst bare et opplag på 1000 pakker i første omgang. Det koster 700-1000 kr, men det er verdt hver krone :);)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nysgjerrig på det spillet der. Jeg og en kamerat var på et vorspiel i går, og det var et eller annet bilspill som var på X-Boxen. Det er slik at man kan gå rundt i forskjellige garasjer og kikke på lekre biler. Vi tenkte hvor kult det hadde vært om det var slik i Guitar Hero også, men bare med gitarer.

Spillet hadde vært hakket kulere da om det hadde gått ann å koble gitar til, med tab på skjermen. Da ville det vært likere Singstar-idéen, og man slipper da forhåpentligvis å bli most av ikke-musikere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.