Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Ønsker du å bli støttemedlem?


jonarve

Anbefalte innlegg

Hei!

I forbindelse med at forumet vokser øker også behovet for strengere sikkerhet i tillegg til økte ressurser for å håndtere trafikken (servere osv). Dersom noen av dere skulle ønske det, har vi nå gjort det mulig å støtte Gitarnorge. For 200 kr får du tittelen æresmedlem og tilgang til følgende utvidede funksjonalitet:

- Mulighet til å legge vedlegg i postene dine

- Mulighet til å laste opp filer opp til 1 MB.

- Mulighet for å laste opp personlig bilde opp til 500KB

- Ingen flood control når du søker i forumet

- Mulighet for å lagre opp til 500 PM-beskjeder

Støttemedlemsskapet kan kjøpes under "Mitt kontrollpanel" og "Kjøp medlemskap" evt ved å følge denne lenken direkte: http://forum.gitarnorge.no/index.php?act=p...&CODE=index

På forhånd mange takk til dere som har mulighet til å støtte!

mvh

Jon Arve

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, klar for det. Men.

Ikke for å være vanskelig, men jeg har ikke paypalkonto.

Og jeg vil ikke ha, heller, av grunner jeg ikke egentlig føler for å dele med dere.

Men hvis det var mulig å betale beløpet inn til et vanlig kontonummer, sende det i frimerker, eller ubrukte gitarstrenger eller annet, så er jeg klar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Thunder Fingers

Klart det, Er eneste forumet jeg bruker veldig fast, så kan godt hjelpe til med litt penger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, klar for det. Men.

Ikke for å være vanskelig, men jeg har ikke paypalkonto.

Og jeg vil ikke ha, heller, av grunner jeg ikke egentlig føler for å dele med dere.

Men hvis det var mulig å betale beløpet inn til et vanlig kontonummer, sende det i frimerker, eller ubrukte gitarstrenger eller annet, så er jeg klar.

Går det ikke an å bare betale med vanlig kredittkort via paypal, uten å ha paypalkonto? Hvis du følger linken står det noe sånn som "don't have a paypal account - pay with credit card (where applicable)" - jeg mener jeg har gjort det før jeg fikk meg paypal-konto.

Ellers burde jo admins klare å håndtere en kontooverføring direkte, så lenge det står anført i tekstfeltet på giroen hva brukernavnet på GN er...

Forresten: Denne tråden bør gjøres sticky i alle subfora.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Mange takk til dere som har gitt bidrag. Dersom det er andre privilegier dere kunne ønske dere som støttemedlemmer så gi gjerne beskjed.

Det er mulig å betale uten paypal-konto, som Tstone nevner. Dersom dere likevel skulle ønske å overføre til eget kontonummer, så send meg gjerne en PM.

- Jon Arve

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pøh- frosken har fortjent knekkebrød uten pålegg og vann, etter at han la det uskyldige lille headstockspørsmålet mitt i gullkorn. Hmf. :)

Men- har moddisser egne møter, altså? Spiller dere noe gitar, eller blir det mest nerding rundt regler og grensesetting?

Endret av CastorFiber
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men- har moddisser egne møter, altså? Spiller dere noe gitar, eller blir det mest nerding rundt regler og grensesetting?

Vi har stive, formelle møter tre ganger i uka hvor vi viser powerpointpresentasjoner for utvilkingen av forumet og planlegger modereringsstrategien videre. Det går med mye kjeks, kaffe og selters på disse møtene, og derfor trenger vi støtte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.