Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

gage1103

Medlem
  • Innholdsteller

    737
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  • Dager vunnet

    5

gage1103 vant dagen sist Januar 27 2013

gage1103 hadde mest likt innhold!

Om gage1103

  • Bursdag 11. mars 1977

Profile Information

  • Kjønn
    Mann
  • Bosted
    Trondheim
  • Interesser
    Gitar. Musikk. Film. Skateboard.Ukulele.

Nylige profilbesøk

2 644 profilvisninger

gage1103's Achievements

Gitarrocker

Gitarrocker (5/6)

63

Nettsamfunnsomdømme

  1. Ønsker å kjøpe en bridge pickup i seymour duncan sh-5 gata. Gjerne noe hottere, vil helst ha en med fire ledere. Rop ut hvis du har!
  2. De jeg anser som de verste uten at jeg har plukket opp en, er de de selger i lekebutikker...
  3. Kjøpte en les paul special til guttungen som begynte å spille metal i en alder av 12, billig treverk, billig hardware men fy faen hvor den brøler gjennom min Randall/marshall cab rig. Den har keramiske pups og ekstremt lettspilt hals. Og for å være ærlig, i den settingen har jeg problemer med å høre forskjell på denne og min egen en del dyrere lp. Men klart high gain amp og TS 9 lager metall av det meste så...
  4. Kjøpte meg en amp til ca 2500, blei 650kr i avgifter for å få den ut på posten
  5. Taylor har flere Jumbo modeller også og andre kroppsformer som egner seg utmerket til fingerstyle....vanskelig å få en ny Taylor til under 10 laken da....
  6. Joda det blit kalt bottleneck også...spesielt mye gammal blues du finner dette i. Slidespilling på en tolvstrenger er litt vanskeligere enn på seks men du får en helt rå lyd. det er noen artister som utelukkende spiller på denne måten f.eks Ledfoot : http://www.youtube.com/watch?v=NCUKFGZR_Nw
  7. Når strengene blir for høye til å spille normalt på kjøper du deg en ny 12 strenger og bruker den gamle til sliiiiiiiide:)
  8. Kan hende det ja men i de fleste tilfeller er det nok med en justering, men det kan jo hende den må til doktorn en tur.
  9. Blir det ikkeno problem ifht resonansen i gitarkassa hvis det er elastisk da??
  10. er det hylse eller sekskant bolt på truss roden? hvis det er sekskant er det jo en smal sak å få tak i en lang nok nøkkel i rett størrelse, hvis det er hylse kan det hende du må lete litt mer for å finne rett verktøy, men skal være mulig det og, snakk med nærmeste gitar sjappe, de vet hva du trenger. Lykke til.
  11. LIKER... minner veldig om Caravan Epi'en da!! http://www.jedistar.com/images/travel/caravan_guitar.jpg
  12. henger batteripakken løst inne i gitaren??? du har vel tilgang utenfra håper jeg? ellers blir det tungvint å skifte batteri. kjøp deg et tannlegespeil e.l på clas ohlson og sjekk hva det er som henger løst, så kan vi snakke om plassering
  13. Furch anyday... kan nesten ikke sammenlignes med Yamaha. ikke at Yamaha lager dårlige gitarer,tvert imot, men Furch sine er bare så ufattelig mye bedre i mine øyne.
  14. Gibson L-5 o,l har jo ganske stor kasse såvidt jeg vet og vil vel låte mer som en akustisk. http://www2.gibson.com/Products/Electric-Guitars/Archtop/Gibson-Custom/L-5-CT.aspx . Dette er jo ekte hollow og ikke bare semi, disse ble originalt solgt som akustiske gitarer way back...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.